Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ifm. køb af iPhone 3GS

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden overgivet mig til den populære iPhone 3GS.
Der er simpelthen så mange, der vandrer rundt med et sageligt blik på deres mobiltelefoner.

Så derfor overvejer jeg også at anskaffe sådan et bæst. Skype-Smile

Jeg er fint tilfreds med mit firmas telefoni aftale med TDC, og jeg har umiddelbart ingen planer om at flytte mit mobil nummer over til en anden udbyder.
Derfor er mit ønske at anskaffe en iPhone 3GS, som kan fungere på mit TDC abonnement.

I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med svar på:

• Kan man købe en iPhone 3GS hos eksempelvis 3 Mobil, Telenor eller Telia - inkl. de eventuelle 6 måneders abonnement / binding og få dens simlås låst op med det samme, uden hack / jailbrake?
    Dermed købe en iPhone og reelt smide det medfølgende simkort ud og stoppe mit TDC simkort i i stedet - fra dag ét?
  • Kan man regne med, at OS4 kan lægges på en iPhone 3GS, uanset hvilken model / build det er ?
  • Hvor køber jeg en iPhone 3GS 32GB billigst med seneste version af OS?
  • Hvilke fantastiske accessories kan I anbefale til en iPhone 3GS 32GB?

På forhånd mange tak for jeres hjælp.

/John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:23

iPhones er simlåst!- Og det koster 500,- at få den låst op indenfor bindingsperioden, men så kan du også bruge alle simkort i den.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:25
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, Nielco IT :

Jeg har efterhånden overgivet mig til den populære iPhone 3GS.
Der er simpelthen så mange, der vandrer rundt med et sageligt blik på deres mobiltelefoner.

Hej John.

Jeg kan ikke svare på det hele, men på noget.

Hos Telia kan du købe den, og få den låst op med det samme for 500 kr. De sender en eller anden besked, og så kobler du den bare på iTunes.

Jeg ved ikke om 3 tilbyder oplåsning, men typisk tager de en formue for at oplåse telefonerne.

Jeg ville være meget overrasket hvis man får mulighed for at opgradere til OS4. Det vil jo næsten smadre salget af den nye, og det ville ligne Apple dårligt. Men jeg ved det ikke, det er bare et gæt.

Total er 3 billigst med iDeal599. Det vil samlet over 6 mdr. koste 5.442. Men så kommer oplåsning oveni. Som nævnt ved jeg ikke om de tilbyder det, og hvad det i givet fald vil koste.

Telias ON 8 timer koster samlet 5.700 kr. + 500 for oplåsning. Med dette abonnement koster telefonen 3.599,-

Jeg ved ikke hvad Telenor tager, og om den kan oplåses.

Af accessories kan jeg helt klart anbefale iSheeld til glasset. Og muligvis en eller anden "æske"

Rent applikationsmæssigt ved jeg ikke hvad der er godt at have.

Andrè

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 23:34
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:39

John Nielsen, Nielco IT :

Og i øvrigt.. Hvis det er antallet af andre brugere der er afgørende, skal du overveje at vente og i stedet kigge på HTC Desire. Jeg har ikke haft så stor efterspørgsel på en telefon siden... Iphone (den første)

Og enhelt anden ting: Du kunne sandsyligvis finansiere din nye iPhone ved at skifte selskab Wink Men det er en anden historie.

Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:44

Jeg var nede og spørge til en Iphone i mine lokale Fona. Der kunne sælgeren oplyse mig, at der er rygter om at Iphone 4 (?) er på trapperne. Han nævnte også, at Apple holder kortene ret tæt til kroppen, så det er kun et rygte.

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:48

Det koster ligeledes 500,- at få den låst op ved 3.

Alle iPhone 3GS kan opgraderes til OS4 når det udkommer til sommer.

Din iPhone behøver ikke at have seneste firmware (OS) på den når du køber den, for du kan opdatere den når du tilslutter den til iTunes.

Du skal ikke købe den i England, for hvis der så går noget galt med den, skal du sende den til England til rep. og det bliver dyrt i længden. Men hvis du køber den hso Telia, står du pt. bedst hvis den går i stykker indenfor garantien.

Hvis du har andre overvejelser eller spørgsmål i forbindelse med købet af en iPhone, så skriver du bare :)

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 23:49

Korrekt.

Så vidt jeg ved, forventes den annonceres d. 22 Juni.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:50

LisbethM:
Han nævnte også, at Apple holder kortene ret tæt til kroppen, så det er kun et rygte.

Nej den er god nok, det er ikke noget rygte

Forkert link. Kan ikke lige finde det rigtige :o)

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)