Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAC - Regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Aminoer ! :D 

- før I begynder at hate på min tråd om regnskabsprogrammer til Mac, pga der sikkert ligger en masse andre tråde derude, så vil jeg tage mig den frihed, at tage tråden op igen, da der måske kunne være sket nogen ændringer, eller hvad ved jeg, siden sidste tråd.

Mit spørgsmål er så:

Er der nogen af jer, som har kendskab til et regnskabsprogram til Mac?
- det skal være rimelig basic, da det er en mindre virksomhed, det skal bruges til.

Jeg ved der findes super Online løsninger, som e-conomics osv. men jeg er mere til et program, som ligger på ens computer

Med Venlig Hilsen
Nicklas Millard!

I må have en god dag! :D 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:19

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 18:31
Hej prøv at spørge paa macnyt.dk, der har jeg set det flere gange.
Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 18:36

Okay, jeg skal prøve

- Tak for svaret :)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 08:28

Hej Milard.

Hvorfor vil du løbe risikoen for at miste dine data?

Når du har data liggende på din PC risikerer du jo at miste data såfremt din PC stjæles, eller ødelægges. Jeg ved godt at alle siger at de laver daglig backup, men hvor mange får det gjort i virkeligheden?

Med online e-conomic program har du sikret dine data for kr. 149,- pr md.

Tænk lige over det!

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 08:46

Anders Mikkelsen, Nr1:

Hej Milard.

Hvorfor vil du løbe risikoen for at miste dine data?

Når du har data liggende på din PC risikerer du jo at miste data såfremt din PC stjæles, eller ødelægges. Jeg ved godt at alle siger at de laver daglig backup, men hvor mange får det gjort i virkeligheden?

Med online e-conomic program har du sikret dine data for kr. 149,- pr md.

Tænk lige over det!

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Altså, så skulle jeg jo også være bange for alt andet blev mistet på min Mac.
- Jeg har et super backup system, som tager backup hver gang jeg gemmer noget, eller ligger noget nyt ind på min Mac, og derefter bliver det sendt ud på nettet, hvor det bliver gemt.

Og jeg har de samme data liggende på alle mine Mac computere, sådan at jeg altid har dem sync'ed, så den eneste måde jeg kan miste mine data på, er ved at de stjæler min MacBook, iMac, PC(Desværre findes det stadig), og de logger ind på min online backup account ting, og sletter alt.

- Jeg føler mig godt sikker, ved at have tingene på min Mac :)
Derudover, hvis min harddisk bliver beskadiget eller noget, så ejer mine bedste forældre et computer firma, som bla. laver dataredning

Alt i alt - så føler jeg mig godt sikret mod tab af data :) 

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:06

Hej

Jeg kan som udgangs helt klart anbefale, GrandTotal (virker også med iPhone, sådan at du altid har adgang til dine udkast, fakturaer osv.) det er ikke særligt dyrt, og når du lige har sat dig ind i det, så fungerer det bare upåklageligt.. Simpelt, enkelt og funktionelt. Der er massevis af templates, eller endnu bedre du kan meget nemt og med få klik designe dit eget.

GrandTotal: http://mediaatelier.com/GrandTotal/

Mht. sikkerhed og backup, har vi Mac´ere den klare fordel af TimeMachine, noget Microsoft kunne lære noget af :)

Held og lykke med det.

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 10:37

Tusind tak for svaret :D 

- det vil jeg lige kigge lidt nærmere på ;)

Hilsen 
Nicklas Millard 

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:22

super indlæg du har lavet, leder efter det samme.. kan godt se det er gammelt men kan ikke lade være med at kommentere alligevel...

Millard:
PC(Desværre findes det stadig)
må indrømme jeg har det lige omvendt.. synes mac er noget ***** har haft 3 stk. på 2år, ingen holdte i mere end maks1 år så gik de fysisk i stykker, kan godt være jeg bare har været uheldig, men NØJ hvor jeg glæder mig til at få pc igen :D

synes desuden at mac er lidt ego-agtigt, det er åndsvagt at de stortset kun kan arbejde sammen med hinanden, prøv foreksempel at se hvor svært det er for firmaer ol. at komme ind i app store.. synes der skulle være mange flere løsninger på tværs af styresystemer.. 

men det er en helt anden snak :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:25

Billys Billing - Så er du virkelig godt kørende.

Har alt hvad du skal bruge - specielt hvis det skal være basic, enkelt og ligetil!

+ Det ligger eksternt, så du mister IKKE dine dataer!

Klart anbefalet herfra! 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)