Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed som 15 årig ?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer (:

Jeg er gået lidt igang med et projekt (en pointshop) som jeg gerne vil ha lavet ordenligt.

Så derfor vil jeg gerne vide hvordan jeg bliver registreret som og en virksomhed, og alt det som der kræves af en virksomhed :)

+ Om det gør nogen forskel at det bliver en Co.Uk hjemmeside ?

+ Om det gør nogen forskel at det er en side til englændere :) ?

På forhånd tak for hjælpen :D

:o) 

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:41

Selvfølgelig kan du starte en virksomhed, når du er 15 ! :D 

- Det er jo bare med at have lidt mod på det

Du skal gå ind på www.virk.dk, og hente en formular, som du så skal udfylde, og i dit tilfælde vil det højst sansynligt være en enkeltmands virksomhed :) 

Men du behøver ikke registrer dig, før du har en omsætning, på 50.000 kr.
- hvad jeg ved.

Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være et problem at have en co.uk side, dog hvis du vil lave det til danskere, så det bedst med en .dk el. .nu side :D 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:42

William Frost:

Jeg er gået lidt igang med et projekt (en pointshop) som jeg gerne vil ha lavet ordenligt.

Så derfor vil jeg gerne vide hvordan jeg bliver registreret som og en virksomhed, og alt det som der kræves af en virksomhed :)

Hej William

Det lyder spændende.. Du behøves ikke at have en registreret virksomhed inden du omsætter for over 50.000,- pr. år.

Mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:43

Millard:
Men du behøver ikke registrer dig, før du har en omsætning, på 50.000 kr.

Millard var lige hurtigere end mig Smile

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:49

Men når jeg skal melde mig til (lad os sige EuroAds) skal jeg så melde mig til som en virksomhed eller privat ? :)

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 17:52

Så længe du ikke har et CVR-nr (registreret virksomhed), så vil jeg mene at du skal melde dig til som privat, pga din virksomhed lige pt kun er på hvad man vil kalde Hobby-niveau...

Du kan jo altid senere tilmelde dig som virksomhed, når det hele går godt, og du får en tilfredsstilende omsætning :D 

- Synes klart det noget du skal kaste dig ud i! (men husk at brug hjernen!! hehe) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:54

Millard, hvordan vil du registrere en virksomhed når du er 15 år på Virk.dk?

Først der kræver det, William, at du får en tilladelse af dine forældre hvis du skal stifte virksomhed. Derudover så skal du have sendt en ansøgning ind til statsamtet, for at få lov til at drive virksomhed som umyndig. Dine forældre skriver så under på, at de dækker et eventuelt tab i virksomheden.

Grunden til det er at staten ikke vil have at umyndige gældsætter fra en ung alder, for i princippet hvis din pointshop går konkurs og skylder en million, så er det dig som skal betale, eller i dette tilfælde så dine forældre.

En pointshop behøver du ikke have CVR for at starte. Ingen grund til at gøre det mere besværligt :) Så ja, find et pointsystem, tilmeld dig hos Euroads og så er du igang. Det gjorde jeg, så du kan også.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:57

William Frost:

Men når jeg skal melde mig til (lad os sige EuroAds) skal jeg så melde mig til som en virksomhed eller privat ? :)

Du skal være over 18 år for at tilmelde dig de fleste partnerprogrammer, det gælder også EuroAds.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 17:57

Casper Blom:

Millard, hvordan vil du registrere en virksomhed når du er 15 år på Virk.dk?

Den letteste måde, ville være, hvis det var hans forældre som oprettede virksomheden, i deres navn osv. - klart nemmest, så længe man er under 18 :) 

Men ja, ellers den måde du beskrev :D

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:58

Er faktisk allerede registreret hos euroads, Stick out tongue

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)