Google Crome. |
Google Chrome og Firefox en sjælden gang.
Google Crome. |
Google Chrome. Og nej Lasse, det er ikke indbildning - det kører meget hurtigere ;-) |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Jeg bruger også Google Chrome |
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Man kunne jo også klikke sig et smut herind: http://fdim.dk/Statistik/teknik/browserbarometer ...og nu vi er derinde, så kan det bekræftes at 1024x768 heldigvis ikke en den mest brugte skærmopløsning længere |
På mine to bærbare: Så jeg benytter andet end Open Source-software. Internet Explorer bliver brugt - på min hustrus pc, når der er nogen som har udviklet en side, som man skal bruge og kun til Internet Explorer (og de får det også at vide) samt meget sjældent til test. Med venlig hilsen |
Ja jeg bliver også en sjælden gang imellem nødt til at hive MSIE frem, da der er nogen webudviklere der bare ikke kan fatte de skal lave deres applikation cross-browser kompatible !!!!! GRRRR Et eksempel kunne være one.com's onsite uploadprogram. Bruger det ikke særlig ofte, men der er godt nok irriterende når man så en dag lige skal bruge det... :-( GODNAT !!!!!! |