Jeg har fået lavet www.brandinspektoeren.dk og er nu blevet gjort opmærksom på at jeg har dummet med mig at lave de underliggende blogs som subdomæner.
Derfor skal jeg have flyttet disse subdomæner over til fx brandinspektoeren.dk/mappe
Ønsker du en pris kun for flytningen af wordpress mu-strukturen kan jeg godt give dig en pris kun på det. Som oplyst over pb, er det betinget af et samarbejde med din hostingudbyder, da jeg skal bruge en fil som jeg ellers ikke har adgang til.
Det kommer an på hvor mange sider du har fået indekseret på det. Men det er bedst lige at tjekke det igennem.
Det kommer dog også an på om siderne er blevet crawlet, er de det, er der stor sandsynlighed for at de kommer frem på Google på et senere tidspunkt, hvis ikke de allerede er til at finde på Google.
et eksempel. Jeg oprettede for nogle uger siden en side på min hjemmeside, den var allerede 10 minutter efter blevet crawlet af Google, men den var ikke til at finde på Google. Jeg fandt så på en bedre menustruktur dagen efter, så jeg måtte lige flytte på den side jeg dagen før havde oprettet. Hvilket så resulterede i at Google i sidste ende havde 2 af de samme sider indekseret på Google, i bund og grund et tilfælde af Duplicate Content, da Google jo allerede havde været forbi, da jeg til en start havde oprettet den side.
Så ja det er vigtigt hvis du vil flytte på siderne, også at lave en 301 Redirect fra de gamle sider til deres nye placering.