Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Prozone.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

rss eller feed virker ikke på bloggen derved kan man ikke abonnere på dine indlæg i bloggen .

Mit liv som blogger der er 3 blogger på siden , derved synes jeg det ikke er en personlig blog , med en iværksætter blog tema er en mere sigende titlen til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 23:30

Mikael christiansen:

rss eller feed virker ikke på bloggen derved kan man ikke abonnere på dine indlæg i bloggen .

Mit liv som blogger der er 3 blogger på siden , derved synes jeg det ikke er en personlig blog , med en iværksætter blog tema er en mere sigende titlen til siden

Ved godt at rss og feed ikke virker, men er der behov for det?

Jeg forstår ikke lige det sidste du har skrevet, kan du uddybe det lidt mere?

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48

Emil Pedersen:

Mikael christiansen:

Ved godt at rss og feed ikke virker, men er der behov for det?

Jeg forstår ikke lige det sidste du har skrevet, kan du uddybe det lidt mere?

Mvh.

Emil D. Pedersen

Er det ikke alle dem der blogger på siden der står nederste på din siden ? jeg mener dem her

Netværk - Iværksætteri

Kenneth Hedegaard - kenneth-hedegaard.dk
Thomas Sindberg - e-moms.dk
Michael Kousgaard - Fokus-Danmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 00:10

Nej nej nej.

Det er mit iværksætteri netværk, som der også tydeligt står i overskriften, hehe :D

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:22

Off-topic:

Jeg faldt over din anmeldelse af IQ medier, hvor du opfordrer besøgende til at klikke på dine annoncer fra IQ medier. Havde det været Google ads så havde det været ulovligt, uanset om du skriver at det er pga. en undersøgelse eller ej.

Hvis det er lovligt for IQ medier, vil jeg foreslå at du skriver det i din artikel, så man er indforstået med at det er legalt.

Topic:

Jeg synes at din side er blevet pæn, og nem at finde rundt i, de to skyscraper bannere virker dog som overkill, lige ved siden af hinanden.

Design mæssigt synes jeg at din side holder. Held og lykke, Emil :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 00:24

Rune Gjersvik:

Off-topic:

Jeg faldt over din anmeldelse af IQ medier, hvor du opfordrer besøgende til at klikke på dine annoncer fra IQ medier. Havde det været Google ads så havde det været ulovligt, uanset om du skriver at det er pga. en undersøgelse eller ej.

Hvis det er lovligt for IQ medier, vil jeg foreslå at du skriver det i din artikel, så man er indforstået med at det er legalt.

Topic:

Jeg synes at din side er blevet pæn, og nem at finde rundt i, de to skyscraper bannere virker dog som overkill, lige ved siden af hinanden.

Design mæssigt synes jeg at din side holder. Held og lykke, Emil :)

Mvh. Rune.

Hej Rune.

Tak for feedback, har overvejet at fjerne annoncerne helt, jeg blogger jo ikke for at tjene penge.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 00:25

... forresten, prøv at kig på siden nu, syntes selv det er bedre uden :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 00:37

Emil Pedersen:

Hej Rune.

Tak for feedback, har overvejet at fjerne annoncerne helt, jeg blogger jo ikke for at tjene penge.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Hvis der kommer flere anmeldelser af forskellige firmaer/produkter, så kan det godt gå hen og blive rigtig sjovt at følge med.

F.eks. kunne du supplerer med nogle billeder af firmaernes omgivelser, hvordan de har indrettet sig, som en slags udvidelse af fænomenet: "Show me your desk".

Jeg har set en lign. side indenfor vagtbranchen, hvor man foruden interviews,  fik rundvisninger i form af billeder af div. vagtfirmaer, som "det tredje krydderi", og det var ganske underholdende.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 01:07

Rune Gjersvik:

Emil Pedersen:

Hej Rune.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Hvis der kommer flere anmeldelser af forskellige firmaer/produkter, så kan det godt gå hen og blive rigtig sjovt at følge med.

F.eks. kunne du supplerer med nogle billeder af firmaernes omgivelser, hvordan de har indrettet sig, som en slags udvidelse af fænomenet: "Show me your desk".

Jeg har set en lign. side indenfor vagtbranchen, hvor man foruden interviews,  fik rundvisninger i form af billeder af div. vagtfirmaer, som "det tredje krydderi", og det var ganske underholdende.

Mvh. Rune.

Skide gode idé, den vil jeg lige tygge lidt på :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 02:01

Emil Pedersen:

Skide gode idé, den vil jeg lige tygge lidt på :)

Husk at tygge langsomt og grundigt, en gylden regel er 32 gange, og husk at drikke 2 liter vand om dagen.Skype-Wink

Det kunne ihvertfald være et spændende supplement, og et ekstra element til at få nogle ekstra trofaste læsere.

Jeg ville ihvertfald være en af dem.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)