Hej alle! Jeg er, som nogen ved, en ung iværksætter på 20 år. Jeg har masser af ideer, nogle bedre end andre. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en sparringpartner. En lidt erfaren M/K, der er glad for at svare på spørgsmål. Du må meget gerne have en mening om alt ting. Lidt om mig: 20 år, bor på Nørrebro, København. Igang med en HF, på 2. år. Ejer og driver Mobildiskotek Forza - www.Mobildiskotek-Forza.dk Har desuden projektet www.Find-Linkpartner.dk, og er ved at starte en landsdækkende forening for mobildiskoteker op. Har som sagt altid en masse ideer, som jeg godt kunne tænke mig en person at vende med. Hvis du er interesseret, så send mig meget gerne en mail på post (a) mobildiskotek-forza.dk |
Hej
Du kan gå ind på erhvervssparring.dk og tilmelde dig, det koster lidt men det helt sikkert pengene værd.
Jeg bruger det selv og får så mange gode råd med på vejen af folk inden/uden for min branche.
Der er rigtig mange fordele ved det. Du kommer i en "gruppe" og den gruppe får dyb indsigt i din virksomhed og ved hvor du vil hen med den. Derfor kan de råde dig meget bedre. I møde måske en gang i måneden men kan selvfølgelig tale sammen hver dag over mail eller telefon.
Kig på det og se om det kunne være noget for dig.
Venligst
Frøken B