Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringpartner søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg er, som nogen ved, en ung iværksætter på 20 år. Jeg har masser af ideer, nogle bedre end andre.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en sparringpartner. En lidt erfaren M/K, der er glad for at svare på spørgsmål. Du må meget gerne have en mening om alt ting.

Lidt om mig:

20 år, bor på Nørrebro, København.

Igang med en HF, på 2. år.

Ejer og driver Mobildiskotek Forza - www.Mobildiskotek-Forza.dk
Har desuden projektet www.Find-Linkpartner.dk, og er ved at starte en landsdækkende forening for mobildiskoteker op.

Har som sagt altid en masse ideer, som jeg godt kunne tænke mig en person at vende med.

Hvis du er interesseret, så send mig meget gerne en mail på post (a) mobildiskotek-forza.dk

Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:08
Hej

Du kan gå ind på erhvervssparring.dk og tilmelde dig, det koster lidt men det helt sikkert pengene værd.

Jeg bruger det selv og får så mange gode råd med på vejen af folk inden/uden for min branche.

Der er rigtig mange fordele ved det. Du kommer i en "gruppe" og den gruppe får dyb indsigt i din virksomhed og ved hvor du vil hen med den. Derfor kan de råde dig meget bedre. I møde måske en gang i måneden men kan selvfølgelig tale sammen hver dag over mail eller telefon.

Kig på det og se om det kunne være noget for dig.

Venligst

Frøken B

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25
Hej Nikolaj

Det med erhvervssparring er en god idé - vær blot opmærksom på, at det er en række småklubber, hvor mit indtryk fra diverse indlæg her på Amino er, at nogle er meget bedre end andre. Eksempelvis har jeg selv været med i klubben, som huserer herovre i Esbjerg og omegn. Jeg ved godt, at man selv skal gøre noget for at få sådan noget som sparringsklubber og netværk til at fungere. Når det er sagt skal jeg blankt indrømme, at mit medlemsskab ikke forlænges, da der ikke rigtig var noget "drive" i det herovre.

Da jeg er økonomimand, må du da gerne kontakte mig, hvis du har spørgsmål af den art. Jeg er dog ikke revisor, så skattespørgsmål må du finde svar på andetsteds.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:34

Hej Nikolaj

Du kan jo dukke op den 24. november på Nadsat, Hyskenstræde 10, Kbh K, hvor vi afholder Amino-fredagsbar fra klokken 16 og frem (se evt. tråden under "Det sker") Hvis du giver en fadøl, så skal jeg nok have en mening om alting . - pjat - der kommer en hel del og det plejer at være hyggeligt. (www.nadsat.dk)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)