Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Det er efterhånden et år siden jeg skrev om min gratis datingportal www.lovelii.com

Jeg er blevet mange lektioner klogere. Jeg har skrevet det meste af koden om, lavet et nyt design. Virkelig oppet mig for at gøre den så brugervenlig som muligt.

Det er virkelig svært at få rigtig mange brugere. Det har jeg måttet sande. Ordet gratis er blevet udvandet af alle de andre datingsites. Deres gratis er ikke gratis. Det er "gratis" et par dage, og med meget lidt funktionalitet uden at betale.

Men for brugere er ordene magen til hinanden. 

Anyhu.. det var et sidespor! 

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på den relancerede udgave. Jeg er godt klar over der mangler en support e-mail på forsiden. Skal lige have skrevet en ny "footer" til brugere der ikke er validerede.

Glæder mig til at læse jeres feedback

Med alt min kærlighed til iværksætter-ånden i danmark

/Thomas 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:55

Hej Thomas

Jeg har desværre ikke lige nu tid til at gå i dybten men har opdaget denne her:

No Character encoding declared at document level

Dette kan betyde danske tegn ikke kan læses du kan evt bruge denne her :

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />

Denne sætte du i din <head> :)

/allan

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 10:26

Done. Selvom jeg egentligt aldrig har oplevet situationer hvor det kan lede til problemer. (jeg er godt klar over det er god stil, har bare altid været lidt "meh")

:) Men tak for opdagelsen.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42

Man Burde kunne komme lidt videre på siden end kun forsiden, derved lidt indhold til søgemaskinerne , her er et par ideer til mere indhold

Lave så man se et lille stykke af alle profiler., når man klikker, på dem kan se lidt uden at oprette sig, vil man se resten, skal man oprette en profil.

Lav en blog på siden om dine nyheder på siden

Skriv betingelser på siden

Lav en kontakt side

Lav en , spørgsmål svar side FAQ siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 13:36

Syntes det ser godt ud, men:

- Lav en ordentlig title

- Side beskrivelse

- Lidt mere tekst i tekstboblen

- Syntes at de 2 knapper i de 2 forms er lidt for kedelige, kan man ikke lave lidt andet der?

- Måske lidt tekst ved profilerne for neden. Kunne evt. være alder eller noget andet.

Det var lige min hurtige mening, håber det er noget du kan bruge :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 19:23

Hej Mikael. 

Jeg har implementeret de fleste af de ting du foreslog. Tak for feedback. Alt hjælper. Jeg mangler lige en offentlig søgning. Men man kan nu klikke på profilerne der er synlige og se deres "offentlige" profil. Hvilket også betyder google kan indekserer dem. Har smidt kontaktinfo, betingelser. En større "om" sektion på også.  

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 19:25

Har brugt alle de CSS tricks der er i bogen for at gøre knapperne mere spændende, tak for tippet. Man kan nemt se sig blindt på det. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:46

Hej navnebror,

Et hurtigt skud fra hoften:

Jeg kan godt forstå, at det er hårdt at få mange brugere på - ja, hvilket som helst datingsite, idet der efterhånden er rigtig mange af dem. Det må være svært nok bare at få meget trafik, kan jeg tænke mig.

Men som tidligere netdater vil jeg gerne give dig en tanke med på vejen. Noget, der tit har slået mig, når jeg surfede rundt på diverse datingsites, er, hvor få profilbilleder, der vises på selve forsiden. For mig signalerer det straks, at her sker der sgu godt nok ikke meget. I hvert fald når man har netdatet så meget, som jeg tidligere har gjort.

Jeg tænker automatisk, at her kan det ikke betale sig at bruge tid på at oprette en profil. Havde det været mig, så ville jeg vise så mange profilbilleder som muligt på forsiden. For det er der "fristelsen" ligger for den potentielle bruger, der kigger ind på din side for første gang. Vedkommende skal tænke, at her er der mange potentielle dates at vælge imellem.

Du kunne også godt få designet et mere spændnede logo, synes jeg.

Farvevalget er dog meget behageligt og pænt at kigge på.

Men det er bare mine tanker. :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Jeg synes det ser super fedt ud, og dine animation er super nice ! Dog synes jeg efter at have surfet lidt rundt, at siderne er lidt for "pæne og lige". Det hele er lidt for afgrænset. Jeg savner lidt gang i siden, i form af eksempelvis nogle billeder der rager ud af boksen.

Men det er ikke strengt nødvendigt at det bliver implementeret. Jeg synes overordnet at det er mega swag, hvis man kan bruge det ord om en hjemmeside xD

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:47

Thomas Frederiksen:
Hej Allesammen

Det er efterhånden et år siden jeg skrev om min gratis datingportal www.lovelii.com

Hej Thomas,

Lad mig først sige, at jeg synes, at dit initiativ og projekt er virkeligt godt og, at det helt sikkert fortjener at lykkes.

Umiddelbart virker det som om du har nedtonet farver og design en del i forhold til det design, du havde ved den første lancering for et år siden.

Mit indtryk er, at man skal være registreret og logget på for at kunne se mere end blot Om lovelii.com, betingelser og lignende, der ikke som sådan "sælger" sitet til nye potentielle brugere.
Kan du eventuelt få nogle af brugerne til at skrive nogle case stories om Lovelii, og hvorfor de bruger sitet?
De case stories bør selvfølgelig anonymiseres, så brugerne ikke for al evighed står på Google som singles :)

Har du læst Martin Thorborgs E-pusher, som fortæller en masse om f.eks. "Call To Action" med mere?
Ellers vil jeg gerne donere en signeret udgave af papirversionen af E-pusher til det gratis datingsite Lovelii.com.

Hvis du er interesseret, kan du sende mig en privat meddelelse (PM) med din adresse.
Så sender jeg den fantastiske E-pusher bog til dig i morgen.

Dbh.

John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)