Forårs solen er blevet tændt og tørsten skudt i gang. Derfor har vi brug for en palle kildevand til en rigtig god pris. Kildevandene skal leveres med vores egen label og senest i uge 19/2010.
Vi vil allerhelst bestille 33 cl. flaske (som den der hedder "Værsgo' at skylle"), men 50 cl kan måske også gå an. Vi leverer naturligvis trykklar PDF til opgaven.
En af mine rigtig gode kammerater har http://sodavandskompagniet.dk/. Han sælger kildevand Aquador til 2,38,- pr. flaske (50 cl) hvis man tager en hel palle.
Jeg ved ikke om han kan lave tryk på, men ellers prøv at ringe til ham 30 70 90 37 - Han kan godt anbefales! Han sætter alle ting op på 5. sal hvis det er dét, dér skal til.
I min tidligere virksomhed lavede vi et væld af labels til RyansWater (www.privatelabel.dk) og de kan hvertfald levere vand i alle størrelser - også 33 cl. Dem kan jeg varmt anbefale.
Jeg kan se, at de har fået Aquador ind som produkt. Før havde de deres vand fra kilder i litauiske skovområder - men transportere vand 500 km er nok ikke matchende en grøn profil.
Ikke overraskende hedder chefen Ryan - man kan med fordel hilse fra Peter Stensgård.