Hej. Efter det er blevet lidt mere tydeligt hvad jeg får ud af et Plus medlemsskab, har jeg endelig besluttet at jeg ikke kan leve uden. Men da jeg ville bestille og havde tastet mine kortoplydninger, fik jeg en fejlmeddelelse hvor der står at administrator eller andet vil blive underrettet om fejlen. Jeg forsøgte at gennemføre bestillingen igen, men kan heller ikke denne gang, fordi ordrenummeret er i brug. Er der nogen der ved om jeg skal lave en ny bestilling, eller om der er nogen der "samler fejlen" op et eller andet sted? Det er ikke fordi jeg ikke under Amino dobbeltbetaling, men på den anden side er der heller ingen grund til at smide om sig med pengene |
igang:Hej.
Efter det er blevet lidt mere tydeligt hvad jeg får ud af et Plus medlemsskab, har jeg endelig besluttet at jeg ikke kan leve uden.
Men da jeg ville bestille og havde tastet mine kortoplydninger, fik jeg en fejlmeddelelse hvor der står at administrator eller andet vil blive underrettet om fejlen.
Jeg forsøgte at gennemføre bestillingen igen, men kan heller ikke denne gang, fordi ordrenummeret er i brug.
Er der nogen der ved om jeg skal lave en ny bestilling, eller om der er nogen der "samler fejlen" op et eller andet sted?
Det er ikke fordi jeg ikke under Amino dobbeltbetaling, men på den anden side er der heller ingen grund til at smide om sig med pengene
Hejsa
Det beklager jeg.
Har du bestilt under navnet Andre?