Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til internetprofiler.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en ny hjemmeside www.internetprofiler.dk.

www.internetprofiler.dk er gratis at bruge for personer og virksomheder der arbejder med internet. Man kan indtil videre oprette en profil og indlægge alle de pressemeddelser man har lyst til så længe det handler om internet.

Jeg vil gerne have en vurdering af om man vil bruge sådan en side dels som virksomhed og dels kunde til internetvirksomheder.  Hvis ikke, hvad skal der så til?

Forslag til søgemaskineoptimering på siden

Forslag til forbedring af mulighederne på siden.

Kritik i øvrigt

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:06

Det er alt for rodet og uoverskueligt for mig. Uanset indhold klikker jeg væk med det samme, så jeg finder aldrig ud af, om siden har værdi for mig. Når det er sagt er ideen formentlig god nok, men ved ikke, om der findes noget, der ligner/tilsvarende.

Michael

Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 10:18

Hvordan mener du rodet. Kan du uddybe det?

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:19

Der er vist ikke den reklame på nettet du ikke har formået at placere på den side...

Nej tak, jeg ville aldrig benytte sådan en side. Det må kunne gøres lidt mere diskret.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:22

Jeg vil sige, at jeg er enig med de andre kommentarer.

Der er en del reklamer og mange forskellige skriftstørrelser over siden.

Det er svært at finde ud af, hvor man kan finde noget, som er relevant for en. Derudover er menuen rimelig lille i skriftstørrelse, synes jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

Siden er lidt rodet. Teksten i reklamerne er større end din egen tekst. F.eks. menuen - der bør din menu stå mere frem.

Jeg er klar over at du gerne vil have at vi klikker på dine reklamer, men hvis jeg ikke kan overskue DIT indhold, så gider jeg ikke være på siden - og klikker heller ikke på reklamer.

Søgeoptimering: Helt grundlæggende, så skal du væk fra en urlstruktur der hedder "Nyheder_info.asp?n=&p=Internetprofiler.dk&userID=5&Newsid=2" og over til noget "Nyheder/Hvordan-kan-email-forbedre-din-kundeservice.html" ... samt placere overskriver i din title. Der er mange tiltag - prøv at søg på Google efter SEO.

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 10:30

Det er meget svært at finde ud af formålet med hjemmesiden når man lander på den. Hvis jeg lander på en side, hvor jeg ikke kan se formålet, hopper jeg da bare videre til en anden side.

En kort beskrivelse i toppen af siden, ville helt sikkert hjælpe folk. Cool

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:41

''www.internetprofiler.dk er gratis at bruge for personer og virksomheder der arbejder med internet. Man kan indtil videre oprette en profil og indlægge alle de pressemeddelser man har lyst til så længe det handler om internet.''

Hvor kan jeg lægge pressemeddelelse op henne ? :)

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 10:55

Kim Bang:
Siden er lidt rodet. Teksten i reklamerne er større end din egen tekst. F.eks. menuen - der bør din menu stå mere frem.

ok, det det der er rodet. Det kan jeg godt se, så det gør jeg noget ved.

Kim Bang:
Søgeoptimering: Helt grundlæggende, så skal du væk fra en urlstruktur der hedder "Nyheder_info.asp?n=&p=Internetprofiler.dk&userID=5&Newsid=2" og over til noget "Nyheder/Hvordan-kan-email-forbedre-din-kundeservice.html"

God ide. Jeg har set det masser af gange men så vidt jeg husker er noget url rewrite man bruger i php. Mig bekendt er det ikke ligetil at lave i classic asp. hvis du har et link ville det være fint.

Med hensyn til reklamer på siden, så er det jo det men lever af hvis man ikke selv sælge varer eller tjenesteydelser. Efter min mening sår er de fleste virksomheds hjemmesider netop fyldt med reklamer uanset om man sælger hvidevarer eller bogføring

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04

Få fokus lige neden under hver artikel relevante artikler ikke lige neden under lig dagens video, denne her artike = hosting branchen er under kraftig forandring

Skær kraftigt ned på antal links på forsiden og find nogle enkel fokus emmer, da siden begynder et sted noget lige neden under snakkes om andet, neden under igen er der igen om det samme emme, jeg er fuldstændige forvirret, så få lavet en struktur og orden på siden.

Denne siden ville jeg ikke bruge , jeg blev ekstrem forvirret.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)