www.internetprofiler.dk er gratis at bruge for personer og virksomheder der arbejder med internet. Man kan indtil videre oprette en profil og indlægge alle de pressemeddelser man har lyst til så længe det handler om internet.
Jeg vil gerne have en vurdering af om man vil bruge sådan en side dels som virksomhed og dels kunde til internetvirksomheder. Hvis ikke, hvad skal der så til?
Det er alt for rodet og uoverskueligt for mig. Uanset indhold klikker jeg væk med det samme, så jeg finder aldrig ud af, om siden har værdi for mig. Når det er sagt er ideen formentlig god nok, men ved ikke, om der findes noget, der ligner/tilsvarende.
Siden er lidt rodet. Teksten i reklamerne er større end din egen tekst. F.eks. menuen - der bør din menu stå mere frem.
Jeg er klar over at du gerne vil have at vi klikker på dine reklamer, men hvis jeg ikke kan overskue DIT indhold, så gider jeg ikke være på siden - og klikker heller ikke på reklamer.
Søgeoptimering: Helt grundlæggende, så skal du væk fra en urlstruktur der hedder "Nyheder_info.asp?n=&p=Internetprofiler.dk&userID=5&Newsid=2" og over til noget "Nyheder/Hvordan-kan-email-forbedre-din-kundeservice.html" ... samt placere overskriver i din title. Der er mange tiltag - prøv at søg på Google efter SEO.
Det er meget svært at finde ud af formålet med hjemmesiden når man lander på den. Hvis jeg lander på en side, hvor jeg ikke kan se formålet, hopper jeg da bare videre til en anden side.
En kort beskrivelse i toppen af siden, ville helt sikkert hjælpe folk.
''www.internetprofiler.dk er gratis at bruge for personer og virksomheder der arbejder med internet. Man kan indtil videre oprette en profil og indlægge alle de pressemeddelser man har lyst til så længe det handler om internet.''
Siden er lidt rodet. Teksten i reklamerne er større end din egen tekst. F.eks. menuen - der bør din menu stå mere frem.
ok, det det der er rodet. Det kan jeg godt se, så det gør jeg noget ved.
Kim Bang:
Søgeoptimering: Helt grundlæggende, så skal du væk fra en urlstruktur der hedder "Nyheder_info.asp?n=&p=Internetprofiler.dk&userID=5&Newsid=2" og over til noget "Nyheder/Hvordan-kan-email-forbedre-din-kundeservice.html"
God ide. Jeg har set det masser af gange men så vidt jeg husker er noget url rewrite man bruger i php. Mig bekendt er det ikke ligetil at lave i classic asp. hvis du har et link ville det være fint.
Med hensyn til reklamer på siden, så er det jo det men lever af hvis man ikke selv sælge varer eller tjenesteydelser. Efter min mening sår er de fleste virksomheds hjemmesider netop fyldt med reklamer uanset om man sælger hvidevarer eller bogføring
Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk
Få fokus lige neden under hver artikel relevante artikler ikke lige neden under lig dagens video, denne her artike = hosting branchen er under kraftig forandring
Skær kraftigt ned på antal links på forsiden og find nogle enkel fokus emmer, da siden begynder et sted noget lige neden under snakkes om andet, neden under igen er der igen om det samme emme, jeg er fuldstændige forvirret, så få lavet en struktur og orden på siden.
Denne siden ville jeg ikke bruge , jeg blev ekstrem forvirret.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows