Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Typisk kinesere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er ret underholdende. Måske jeg skulle købe mig en HiPhone i stedet for den nye model af iPhone, bare for at have noget andre ikke har. ;) For hvem gider gå med sådan én, udover Kineserne?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:34

Rune Jensen:

Ja, det er ret underholdende. Måske jeg skulle købe mig en HiPhone i stedet for den nye model af iPhone, bare for at have noget andre ikke har. ;) For hvem gider gå med sådan én, udover Kineserne?

Det hedder en !Phone i Kina, og ikke en iPhone som i resten af verden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 18:35

De er priceless de små kenøjsere... hvad de dog ikke gør, for at tjene en mønt.

Forresten: HiPhone er det værste hø - kender en, der troede den kunne hamle op med min iPhone... det kunne den så ikke.

Men den siger en sjov knase-lyd, når man trykker på den - det kan iPhone dog ikke !

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:23

Martin Tychsen:

Forresten: HiPhone er det værste hø - kender en, der troede den kunne hamle op med min iPhone... det kunne den så ikke.

Men den siger en sjov knase-lyd, når man trykker på den - det kan iPhone dog ikke !

Jeg syntes forresten lige at I skal se "Basta" på TV2 i aften klokken 21:25  der netop handler om iPhone.

Om programmet sakset fra http://www.dr.dk