Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: Men en ting er sikkert, jeg vil tage min hævn overfor Apple - de fucking svin - og telebutikkerne der har "eneret" på disse produkter skal fanme også svines til
Hov hov. Jeg sælger også iPhones, og jeg har absolut ikke eneret til noget som helst. Tvætimod har det været en hård kamp at komme til at sælge den overhoved. Og der er desværre ikke frit valg af værksted, så jeg har ikke nogen muligheder for selv at servicere mine kunder, men er afhængig af Telecare. Jeg kan først gøre noget hvis de dømmer telefonen død pga. væskeindiktoren.
Det stopper dog efter i aften..
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: kunne faktisk meget gerne tænke mig at læse deres kontrakter igennem ( Apple og forhandler - er ret sikker på at der er noget skummelt ved det ).
Det tror jeg du har ret i. Den er i hvert fald væsentlig anderledes end alle andre 
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: næ folkens, jeg danser taekwondo og jeg laver nogen ret seje super tricks ind i mellem -
Superfed dans. Jeg er desværre ikke så god til den selv. Men måske du kunne optage det, og smide det på Youtube 
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: hvis i syntes at kinesere har skæve øjene - så er det ingenting i forhold til hvad snart ventet Apple cheferne og telebutikkerne - jeg går lige i træningslejre, og så får de fanme et spark et to - måske også en lille knytnævne.
Igen.. Jeg er altså ikke en del af det plot..
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Det finder jeg mig ikke lige P.T i - derfor oprettet jeg denne auktion http://www.amino.dk/forums/t/85770.aspx - jeg var så klog / dum at købe den nyeste iPhone ( den der kan tage videooptagelser ) - ved sgu ikke rigtigt hvad jeg ellers skal sige til det.
Jeg er ked af at du solgte din iPhone så billigt. Vi har en gut tilknyttet, der ikke laver andet end iPhones der er afvist som væskeskadede hos Telecare.
Nå men uanset hvad, støtter jeg dig moralsk i din kamp.
I øvrigt er det program med til at ændre praksis rundt omkring, så forhåbentlig bliver alting bedre