Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Typisk kinesere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er ret underholdende. Måske jeg skulle købe mig en HiPhone i stedet for den nye model af iPhone, bare for at have noget andre ikke har. ;) For hvem gider gå med sådan én, udover Kineserne?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:34

Rune Jensen:

Ja, det er ret underholdende. Måske jeg skulle købe mig en HiPhone i stedet for den nye model af iPhone, bare for at have noget andre ikke har. ;) For hvem gider gå med sådan én, udover Kineserne?

Det hedder en !Phone i Kina, og ikke en iPhone som i resten af verden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 18:35

De er priceless de små kenøjsere... hvad de dog ikke gør, for at tjene en mønt.

Forresten: HiPhone er det værste hø - kender en, der troede den kunne hamle op med min iPhone... det kunne den så ikke.

Men den siger en sjov knase-lyd, når man trykker på den - det kan iPhone dog ikke !

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:23

Martin Tychsen:

Forresten: HiPhone er det værste hø - kender en, der troede den kunne hamle op med min iPhone... det kunne den så ikke.

Men den siger en sjov knase-lyd, når man trykker på den - det kan iPhone dog ikke !

Jeg syntes forresten lige at I skal se "Basta" på TV2 i aften klokken 21:25  der netop handler om iPhone.

Om programmet sakset fra http://www.dr.dk

Din iPphone kan meget hurtigt vise sig at være et råddent æble. For når den smarte mobil går i stykker, afsløres mobilselskabernes nyeste fidus. Næsten pr. automatik afvises garantireparationer med den begrundelse, at mobilen er fugtskadet - også selv om fejlen måske bare er en knap, der ikke fungerer. "Basta" tester mobilselskabernes forklaringer og undersøger en række afviste reparationer nærmere.

For nogen dage siden blev min iPhone mobilskade afvist af det sted jeg købte min telefon, jeg fik at vide af forhandleren ( der hvor jeg købte min iPhone ) at jeg bare lige så godt kunne smide den ud i skralderen.

Det finder jeg mig ikke lige P.T i - derfor oprettet jeg denne auktion http://www.amino.dk/forums/t/85770.aspx - jeg var så klog / dum at købe den nyeste iPhone ( den der kan tage videooptagelser ) - ved sgu ikke rigtigt hvad jeg ellers skal sige til det.

Men en ting er sikkert, jeg vil tage min hævn overfor Apple - de fucking svin - og telebutikkerne der har "eneret" på disse produkter skal fanme også svines til - kunne faktisk meget gerne tænke mig at læse deres kontrakter igennem ( Apple og forhandler - er ret sikker på at der er noget skummelt ved det ).

Jeg er ikke bare sådan en type man løber om hjørne med - har man sagt A så har man også sagt Å - nu skal der fanme nogen boller på suppen, og jeg er sgu ikke kommet for at danse tango - næ folkens, jeg danser taekwondo og jeg laver nogen ret seje super tricks ind i mellem - hvis i syntes at kinesere har skæve øjene - så er det ingenting i forhold til hvad snart ventet Apple cheferne og telebutikkerne - jeg går lige i træningslejre, og så får de fanme et spark et to - måske også en lille knytnævne.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:28

Big Smile

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Men en ting er sikkert, jeg vil tage min hævn overfor Apple - de fucking svin - og telebutikkerne der har "eneret" på disse produkter skal fanme også svines til

Hov hov. Jeg sælger også iPhones, og jeg har absolut ikke eneret til noget som helst. Tvætimod har det været en hård kamp at komme til at sælge den overhoved. Og der er desværre ikke frit valg af værksted, så jeg har ikke nogen muligheder for selv at servicere mine kunder, men er afhængig af Telecare. Jeg kan først gøre noget hvis de dømmer telefonen død pga. væskeindiktoren.

Det stopper dog efter i aften..

kunne faktisk meget gerne tænke mig at læse deres kontrakter igennem ( Apple og forhandler - er ret sikker på at der er noget skummelt ved det ).

Det tror jeg du har ret i. Den er i hvert fald væsentlig anderledes end alle andre Smile

næ folkens, jeg danser taekwondo og jeg laver nogen ret seje super tricks ind i mellem -

Superfed dans. Jeg er desværre ikke så god til den selv. Men måske du kunne optage det, og smide det på Youtube Wink

hvis i syntes at kinesere har skæve øjene - så er det ingenting i forhold til hvad snart ventet Apple cheferne og telebutikkerne - jeg går lige i træningslejre, og så får de fanme et spark et to - måske også en lille knytnævne.

Igen.. Jeg er altså ikke en del af det plot..

Det finder jeg mig ikke lige P.T i - derfor oprettet jeg denne auktion http://www.amino.dk/forums/t/85770.aspx - jeg var så klog / dum at købe den nyeste iPhone ( den der kan tage videooptagelser ) - ved sgu ikke rigtigt hvad jeg ellers skal sige til det.

Jeg er ked af at du solgte din iPhone så billigt. Vi har en gut tilknyttet, der ikke laver andet end iPhones der er afvist som væskeskadede hos Telecare.

Nå men uanset hvad, støtter jeg dig moralsk i din kamp.

I øvrigt er det program med til at ændre praksis rundt omkring, så forhåbentlig bliver alting bedre

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 14:04

Martin Tychsen:

Nu ved jeg heller ikke hvor tryk jeg ville være hvis min iPhone sagde knase-lyde. 

Kinesere er dog nydeligt kreative, lidt for kreative måske.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)