Det går strålende i mobilbranchen og når MobilTjek er flyvefærdig om en måneds tid, så har vi en målsætning om at inden 2011, vil 2% af alle solgte mobiltelefoner med abonnement online i Danmark, være købt via et link fra en af vores hjemmesider. Det er jo meget godt, men man er jo ikke iværksætter for ingenting og derfor vil jeg gerne have ført min næste idé ud i livet Mit næste projekt skal sættes igang iløbet af efteråret og stå færdigt i starten af 2011. Uden at afsløre for meget, så går det ud på at få flere danskere til at rejse på ferie fra Tyskland. Idag springer mange fra, selvom der er rigtig mange penge at spare. Det kan skyldes at kunderne ikke føler sig trygge når købsknappen står på tysk eller at der ikke er lavet et pakketilbud med en overnatning i f.eks. Hamborg inden afrejse. Jeg vil ikke afsløre så meget mere her i tråden, men jeg søger en eller måske to samarbejdspartnere. Har du før skabt en onlinesucces og / eller er du vant til at lave forretning i Tyskland og finder du samtidig ovenstående interessant, så send mig en PB med info om hvad du har at byde ind med og så tager vi den derfra. Jeg har rimelig meget om ørerne iøjeblikket, så muligvis bliver det kun et kort svar og så følger jeg op engang i sensommeren. /Nicolaj
|
Du er en aktiv mand Nicolaj! Thumbs up