Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du med i mit næste projekt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det går strålende i mobilbranchen og når MobilTjek er flyvefærdig om en måneds tid, så har vi en målsætning om at inden 2011, vil 2% af alle solgte mobiltelefoner med abonnement online i Danmark, være købt via et link fra en af vores hjemmesider. Det er jo meget godt, men man er jo ikke iværksætter for ingenting og derfor vil jeg gerne have ført min næste idé ud i livet Smile

Mit næste projekt skal sættes igang iløbet af efteråret og stå færdigt i starten af 2011. Uden at afsløre for meget, så går det ud på at få flere danskere til at rejse på ferie fra Tyskland. Idag springer mange fra, selvom der er rigtig mange penge at spare. Det kan skyldes at kunderne ikke føler sig trygge når købsknappen står på tysk eller at der ikke er lavet et pakketilbud med en overnatning i f.eks. Hamborg inden afrejse.

Jeg vil ikke afsløre så meget mere her i tråden, men jeg søger en eller måske to samarbejdspartnere. Har du før skabt en onlinesucces og / eller er du vant til at lave forretning i Tyskland og finder du samtidig ovenstående interessant, så send mig en PB med info om hvad du har at byde ind med og så tager vi den derfra.

Jeg har rimelig meget om ørerne iøjeblikket, så muligvis bliver det kun et kort svar og så følger jeg op engang i sensommeren.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er en aktiv mand Nicolaj! Thumbs up Yes

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:39

Dobbelt post.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:59

Michael Grove:

Du er en aktiv mand Nicolaj! Thumbs up Yes

He he, tak Smile

Jeg har netop sendt dig en PB, dog omkring noget helt andet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11

Nicolaj:

Det går strålende i mobilbranchen og når MobilTjek er flyvefærdig om en måneds tid, så har vi en målsætning om at inden 2011, vil 2% af alle solgte mobiltelefoner med abonnement online i Danmark, være købt via et link fra en af vores hjemmesider. Det er jo meget godt, men man er jo ikke iværksætter for ingenting og derfor vil jeg gerne have ført min næste idé ud i livet Smile

Mit næste projekt skal sættes igang iløbet af efteråret og stå færdigt i starten af 2011. Uden at afsløre for meget, så går det ud på at få flere danskere til at rejse på ferie fra Tyskland. Idag springer mange fra, selvom der er rigtig mange penge at spare. Det kan skyldes at kunderne ikke føler sig trygge når købsknappen står på tysk eller at der ikke er lavet et pakketilbud med en overnatning i f.eks. Hamborg inden afrejse.

Jeg vil ikke afsløre så meget mere her i tråden, men jeg søger en eller måske to samarbejdspartnere. Har du før skabt en onlinesucces og / eller er du vant til at lave forretning i Tyskland og finder du samtidig ovenstående interessant, så send mig en PB med info om hvad du har at byde ind med og så tager vi den derfra.

Jeg har rimelig meget om ørerne iøjeblikket, så muligvis bliver det kun et kort svar og så følger jeg op engang i sensommeren.

/Nicolaj

Hej Nicolaj,

har du en email adresse, man kan skrive til? Jeg kender en der eventuelt kan hjælpe dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

Dejligt at se den iværksættere vilje , der skal nok komme en masse penge ud ad det du laver Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:16

Længe siden man har set dig aktiv herinde :-)

Håber dine projekter kører godt

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:18

Iryna.dk:

Hej Nicolaj,

har du en email adresse, man kan skrive til? Jeg kender en der eventuelt kan hjælpe dig.

Hej Irina

Det lyder spændende, jeg kan fanges på denne email:

oddz@oddz.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:20

MikkelFriis:

Længe siden man har set dig aktiv herinde :-)

Får ny PC imorgen, den nederste tredjedel af skærmen er væk på denne, så jeg har ikke tålmodighed til at være så aktiv Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:22

Det kan jo ske ;-)

Spændt på at se de nye projekter

mikkel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)