Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.css360.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Rigtig fed side :)

Synes ikke der er så meget kritisk ved den. Evt. smid betingelser efter priser og bestil ? Er det ikke vigtigst at vise det før betingelserne?

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 05:21

Har maaske ikke saa meget med siden at goere som saadan men jeg er lidt nyskerrig :}

Hvorfor har i valgt at skrive siden i xhtml, i stedet for html? (Specielt naar i nu alligevel sender den med content-type: text/html.

Er det ikke ogsaa uheldigt at jeres egen side ikke rigtigt virker i google. Hvis man for eksempel laver en soegning i google med

site:http://www.css360.dk faq

Saa faar man en enkelt side hvor teksten i google er "FAQ. Ofte stillede spørgsmål. 1 Hvad laver i helt præcist? Vi forvandler et design fra f.eks. PhotoShop eller MAYA til (X)HTML/CSS, så du slipper for at ..."

Helt fint so far, men naar man saa kliker paa linket, havner man(I hvertfald min firefox 3.5.9) paa forsiden, og ikke paa faq siden, saa den side man havner paa har ikke noget at goere med den tekst man kan se i google.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 07:44

Jesper Christiansen:

Er det noget helt andet i vil - er det mig der intet forstår - og også dermed mig der er dumpet ;)

Ho ho - din kommentar er rigtig god. Rigtig godt billede på at website kunder ikke helt forstå havd de køber - og nok heller ikke bør.

Men snik snak.

Jeg syntes at sitet virker rigtig prof!

Jeg vil nok savne nogle eksempler på site I har lavet der er live. Mest fordi jeg kunne godt tænke mig at se hvor store enkelte sider I vil lave til den pris. Fordi nogle af de side templates vi har lavet gennem tiden, kan sagtens tage op til en uge at lave. Alt efter hvor komplex designet er - samt brug af AJAX, JS m.v.

Nogle kunde vil nok også tolke jeres egen side som værende én side. Men jeg regner med at I selv tolker jeres egen siden som værnede én side pr step man klikke.

Men godt at I kort og godt fortæller historien ind til benet.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 08:03

Jeg synes det er et rigtigt flot site og meget overskuelig :-)

Professionelt og er helt vild med jeres kontaktformular.

Hilsen Dino

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 08:54

Jeg jonas - det vil vi overveje at integrere. Tusind tak for din feedback! :-)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 08:55

Hej Mikael.

Du har ret, vi bør nok have nogle referencer. Vi vil tage det med i vores overvejelser. Tak for din feedback! :)

mvh

Peter

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:16

Tusind tak Mark, så er det heldigt vi også laver hjemmesider ;-)

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:36

Svar til Peter Lauge

Hej Peter

Helt korrekt, men det er jo trods alt os "uvidende væsener" der er Jeres kunder og dermed skal betale Jeres løn. Så vil da mene min kommentar er relevant? Hvad hjælper det at alle de nørder ( :) ) der laver hjemmesider - forstår hinandens hjemmesider og budskaber, og at i sidder og skamroser hinandens værk - men mig (kunden) fatter ikke en meter .... Har jeg ikke en pointe?

God dag til alle Aminoér (er super glad for at være kommet med i dette fantastiske netværk)

/Jesper

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:40

Hej Jesper.

Vores målgruppe er netop dem, der har lidt teknisk kundskab og ved hvad design, html samt css er. Havde vi skulle henvende os til en lidt større målgruppe, havde vi selvfølgelig ændret markant på sproget. Det er altså med vilje, at vi har formuleret teksten lidt nørdet.

Ellers mange tak for din feedback.

Hav en god dag!

Mvh
Peter.

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:44

Fantastisk - ja, jeg ved bare absolut intet om det her emne, så måske man skulle bidrage til debatten, der hvor man rent faktisk har noget viden ;)

God dag!

/Jesper

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)