Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvlysende maling - hvor finder jeg det

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello GoodGlow

På nedenstående side har de selvlysende maling,

www.kamps.dk

Håber det kan hjælpe dig...

mvh..

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Goodglow.

Jeg ved godt det er et gammelt indlæg jeg poster til nu men jeg vil gerne gøre opmærksom på at hvis du mangler selvlysende maling eller pigmenter af den bedste kvalitet i fremtiden så kan det købes hos os.

Vi er et distributions firma som handler med selvlysende produkter rundt i Europa, vi har selvlysende reb- selvlysende maling, selvlysende pigmenter, selvlysende spraymaling og mange andre spændende selvlysende produkter.

Vores hjemmeside er desværre under opbygning i øjeblikket men vil snart blive færdig, men på vores nuværende hjemmeside kan du stadigvæk finde nogle af de produkter som vi sælger.

Hvis du har nogle spørsgmål, skal du være mere ind velkommen til at skrive en mail til mig på martin@aquaglow.dk

Sidst men ikke mindst vil jeg gerne nævne at vi har pris garanti på vores produkter hvilket vil sige at vi har Europa´s bedste priser og bedste kvalitet.

Mvh

Martin Vangsgaard

pres/ceo Aquaglow

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! så du kunne skaffe selvlysende kropsmaling, er det muligt at du kan fortælle mig hvor jeg kan købe det? eller i bedste fald skaffe det? mine veninder og jeg skal nemlig bruge noget til nu på lørdag :-)

Håber du kan hjælpe!

Mvh Jose Smile

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! ved godt at det er en gammel debat jeg svare på! :) men mine veninder og jeg har ledt over alt! hvor kan vi få selvlysende maling? vi skal nemlig til en kæmpe fest nu på lørdag, så ville gerne kunne skaffe det til fredag/lørdag kan du hjælpe en pige i nød?

Mvh Jose Smile

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jose,

Jeg kender ikke til selvlysende kropsmaling, men det findes sikkert et sted. Kan I bruge selvlysende acrylmaling i anden sammenhæng, så fører vi fire farver:

http://www.creas.com/design/molotow/molotow-markere-tilbehoer-og-refils.aspx

- men jeg vil bestemt ikke anbefale at påføre det huden. Til gengæld vil I få fine resultater på t-shirts og lign.

God fornøjelse,

Jens 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jose

jeg går ud fra at du mener flourescerende farve i søger.  Floureserende farve lyser op når det bliver belyst med uv-lys f.eks som på diskoteker.

floueserende sminke produceres af mindst to store producenter af teater sminke: Grimas og Kryolan

Du kan købe faver i Teaterhjørnet i KBH eller deres webshop. www.dramashop.dk

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aquaglow jeg har prøvet at maile til martin@aquaglow.dk, men for mailen tilbage igen. 
Hvis du stadig er i Glow malings business´en så skriv endelig.

 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ved det godt, gammelt indlæg.....men faldt selv over det da jeg søgte på "selvlysende maling". Så hvis andre også ender herinde, så findes der altså en hel del selvlysende maling ("Glow in the Dark Paint" eller "Fluorescent Paint") på nettet.

Her blot ét af mange links:  https://www.amazon.com/Ultra-Green-Glow-Dark-Paint/dp/B00BD63C8W

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)