Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AB test i magento, hvem kan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg er kommet der til, hvor sikkerhedseksperten.dk skal have testet om der er gevinst ved at fjerne topbanneret, der trods alt fylder en del. 

Men jeg må indrømme at det er LIDT svært at finde virksomheder der sætter disse test op. Jeg har søgt på amino og har nu ændret til at det kun er en der kan teste ab test med GWO i magento (har fundet en der kan lave design ændring)

Men mit spørgsmål er, hvem kender i der kan lave disse test?

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 22:32

Arbejder med online salg og design.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:35

Mathias Dannevang:

Hvis du har en der kan klare designdelen burde du kunne det selv. GWO er indbygget i Magento.

Har du set denne?

http://www.magentocommerce.com/blog/video-google-website-optimizer-integration-in-magento-117/

Mvh.

Mathias

Udfordringen er at Magento kun understøtter AB test af produktsider/kategorisider og "almindelige" sider. Dvs at det er svært at lave en AB test af layout mæssige ting.

En ide kunne være at lave en kopi af templaten og og prøve at få GWO til at skifte imellem disse.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:37

Men det er måske en god ide til en extension man burde sætte et par udviklere på Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:39

Hvad mener du med at du har en som kan lave design ændringer? Altså bare lave forskellige designs til dig - eller opsætte forskellige designs i GWO til tests.

Vi mangler en der kan kører GWO tests af selve templatet. Indhold af de forskellige undersider er ikke det store problem, men når det kommer til ting som ligger i templatet, så er det noget helt andet.

Så vi lytter med her i tråden og giver selvfølgelig besked hvis vi finder en før dig...

/ Janus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:48

Ja det ser ud til at blive rimelig svært at finde nogen. 

Jeg kan selvfølgelig også bare lave ændringen, da jeg føler mig rimelig sikker på at det vil forbedre min konvertering. Men det er jo altid meget federe at have sine facts iorden, ellers er det lidt at lede i mørket

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)