UPS Mikael christiansen .Du har ret der burde have været en valgmulighed mere,. |
Så har jeg også stemt. Jeg håber der kommer mindst 100 stemmer før du kan bruge denne afstemning til noget
Så har jeg også stemt. Jeg håber der kommer mindst 100 stemmer før du kan bruge denne afstemning til noget |
Jeg er enig med Mikael, som siger, at han gerne vil vælge de to øverste svarmuligheder, men det er desværre ikke muligt. |
Ina Clausen du har ret. men desværre kan man ikke tilføj flere svar til afstemning nu.
Jeg håber der er flere som vil stemme. |
Bare helt iorden. Man kan jo også bare skrive det som en besked. Så kan du jo bare tælle dem med :) |
Så mangler jeg mindst 3o stemninger...kom giv stemme |
LAd mig se 100 - 26 = 74 Så kan jeg få de sidste 74 stemmer |
Jeg er lidt nysgerrig efter vide hvad er i villige til betale for 400g froosen biryani..? Supermarkeder skal jo også tjene på det, så har i ide om hvad de betaler andre færdigretter ?
Jeg håber endnu flere vil stemme.. |
Hmm nu er Chicken Biryani ikke ligefrem det sundeste, hvis det laves som det skal, men det er uden tvivl lækkert. |
Køb ren argan olie her
24,95 og på tilbud 15,95 - 19,95 Du skal nok regne med en salgspris til supermarkeder på kr. 7 til 9 + moms Heraft emballage omkostninger på kr. 1-2. Så regn med en fortjeneste på kr. 1-3 per stk. Derudover, hvis det skulle blive en succes i supermarkeder, så vil konkurrenterne straks være på banen. Så der er faktisk en større chance for at tjene penge ved at lave et franchise koncept med butikker med samme navn landsdækkende og med indere eller pakistanere ansat. India Supreme - India huhuriancu (hurry hurry - rice and curry) |
Køb ren argan olie her