I mit nyhedsbrev er æ, ø og å pludselig blevet til kodehalløj - og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Det er ikke et problem som altid har været der - men jeg har skiftet mac og fået opdateret golive...
I love Amino Det er utroligt så hurtigt der er hjælp at hente herinde.... fantastisk. Tusinde tak David, det ser ud som om det virker. Glæder mig til at høre hvad du har fundet ud af på mailen senere.
Jeg vil stærkt anbefale at I bruger MailChimp til udsendelse af mail. Her kan du tester hvordan din mail se ud i et hav af email klienter.Her vil du kunne se sådane fejl inden udsendelsen.
Peter: Bare sådan af ren nysgerrighed, hvad hjælper det at kunne se et screenshot af sin e-mail i de forskellige klienter, når problematikken er en æ, ø, å tegnsætsproblematik?
Originalt kunne spørgeren jo godt se at der var et problem det var mere årsagen til det og en løsning på det der var interessant :-)
Peter: Bare sådan af ren nysgerrighed, hvad hjælper det at kunne se et screenshot af sin e-mail i de forskellige klienter, når problematikken er en æ, ø, å tegnsætsproblematik?
Originalt kunne spørgeren jo godt se at der var et problem det var mere årsagen til det og en løsning på det der var interessant :-)
Jamen hver gang jeg hører om folk der har problemer med mails, anbefaler jeg altid MailChimp. Der er rigtig mange fordel ved at bruge dette. Og hvis du satte din mail om i mailchimp, får du ikke problemer med ÆØÅ og andre tegn.