Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er vokset fra vores webhotel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cykelpartner.dk:

Vi er i løbet af de to sidste år eksploderet i vækst og det går rigtig godt! Men nu kan vores webhotel ikke følge med længere. Vi er gået fra 200 unikkebesøg pr. dag til over 2000.

Siden er løbende blevet langsommere og omfattende omskrivning af kode har ikke hjulet lige så meget som vi havde håbet.

Derfor skal vi finde nye rammer. Jeg forestiller mig en vps (Evt. med plesk, da jeg intet ved om ssh osv.).

Vores mysql database fylder 115 mb, men for bare 6 måneder siden var det kun 60 mb, så denne udvidder sig også hele tiden.

Trafik:

Jan 2010 57.33 GB
Feb 2010 43.67 GB
Mar 2010 84.52 GB
Apr 2010 42.69 GB (Til dato)

Vi er endnu ikke i højsæsonen.

 

Jeg ved faktisk ikke hvor meget plads vi bruger, men jeg regner med at det er under 15 gb.

Hvad skal vi ud og kigge efter? Både størrelses mæssigt og pris? Det skal på en eller anden måde helst være noget skalerbart, som vi kan vokse med. Så vi ikke behøves ændret document_roots, adresse til sql databaser andet end denne ene gang.

Det er meget vigtigt at vi får en pålidelig mailserver, som ikke ryger i spam (Den vi har nu virker bare, dog efter en del tilretning med spf, headeroptimering osv.)

Vi er indtil videre blevet tilbudt TDC Webmore: http://www.tdcwebmore.dk/produkter/vpsplus-hosting/vpsplus-linux

Skal i bruge flere informationer?

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cykelpartner

Jeg kan tilbyde Jer en VPS med Plesk for 499,- pr mdr. indeholde 20gb diskplads og 150gb trafik. Skulle i overstige dette kan der skrues op for de enkelte dele.

Alternativt kan i få jeres egen server for 1299,- pr mdr.

Ring 28107347 hvis det skulle have interesse.. ;)

mvh

Ulrich Ebsen
ECORE

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I har forstand på opsætning og vedligeholdelse af en server, kan jeg varmt anbefale Slicehost.net. Til prisen, er det er fremravende løsning, og jeg har været meget tilfreds med både service og support, i adskillige år.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:

Hejsa

Du kunne tage et kig på Wannafinds vps pakker: http://www.wannafind.dk/virtual-private-server/sammenlign-pakker/

Det ville nok være Business pakken du skulle ud i. Bliver det større, skal du ud og ha en hosted server, som er noget dyrere.

Vi har allerede wannafind/curanet som udbyder blot på deres webhotel, men jeg må sige at jeg ikke er imponeret over deres support. Den virker mangelfuld og langsom.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Hvis I har forstand på opsætning og vedligeholdelse af en server, kan jeg varmt anbefale Slicehost.net. Til prisen, er det er fremravende løsning, og jeg har været meget tilfreds med både service og support, i adskillige år.

Vi har desværre ikke selv styr på serveropsætning.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på en manned dedikeret server hos hetzner.de

Hetzner er hurtige, stabile og professionelle, de er store og de har været i markedet i mange år.

Jeg har en MS3000 på 3. år og er meget tilfreds.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I vælger en linux løsning hos fx. Hetzner, så vil jeg gerne være behjælpelig med at sætte serveren op til Jeres behov.

Send mig endelig en PM hvis du har flere spørgsmål.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En redHOST #25 burde være rigeligt - vi klare alt og i har stort adgang til alt det samme som på en VPS undtager root adgang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarerne - Flere modtages meget gerne, så vi har noget at forholde os til og noget at vælge i mellem.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)