Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig 2 sec - bliv facebook fan!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 11:44

Ingen hjælp? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54

Hvad med at invitere nogle af de dine nuværende facebookvenner, de vil sikkert gerne joine din fanside fordi du er den du er. Personligt gider jeg ikke melde mig ind i noget jeg intet forhold har til, men støtter gerne venners firmaer eller lignende.

Du kunne evt. booste interessen ved at lave en konkurrence eller lignende blandt dine fb-fans?

Held og lykke! :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 11:55

Jeg har ikke selv facebook :-) Kunne være at jeg skulle komme i gang så hehe

Men synes da at der Amino fællesskabet. Jeg har da ofte gået ind og stemt på folk herinde, som havde brug for det. Jeg har ingen relation til dem direkte, men jeg opfatter min relation til dem som en del af Amino fællesskabet.

Det er jo de vi alle Aminoer har tilfælles

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:02

Hej

Tror også du kommer længst med de ting Riise foreslår til at starte med, senere når der kommer noget mere indhold kan du begynde og reklamere lidt for din facebook side på dit site..

Mvh Thomas

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 12:04

Okay. Så prøver jeg den vej :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09

hermed tilmeldt mig sóm fan Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:11

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:14

Dino:
Jeg har ikke selv facebook

Hvilket må anses for at være en meget stor fejl. Du ønsker at brande din virksomhed på et social medie du ikke engang selv vil bruge? Nej kan du så se at komme igang :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:15

Dino:

Jeg har ikke selv facebook :-) Kunne være at jeg skulle komme i gang så hehe

Men synes da at der Amino fællesskabet. Jeg har da ofte gået ind og stemt på folk herinde, som havde brug for det. Jeg har ingen relation til dem direkte, men jeg opfatter min relation til dem som en del af Amino fællesskabet.

Det er jo de vi alle Aminoer har tilfælles

I det citat ligger hele dit problem omkring fansiden. Dit udgangspunkt er at folk skal hjælpe dig. 
vend det om, så du fremstår som en ressource for dem du henvender dig til. Giv dem up front noget af det bedste de kan få hos dig. Så skal de nok komme.

Var lige inde og kigge og der er intet at komme efter. Så hvis du vil have fans på din side vil jeg foreslå:

1. Kom noget mere indhold på, så man kan se, hvad det udvikler sig til. Hele siden lugter lige nu af at du ikke ved, hvad den skal bruges til.

2. Bliv selv en del af facebook comunitiet, så du ved mere om, hvordan facebook fungerer og hvad dine fans har brug for. hvordan kan du forvente at få noget som helst ud af et medie du ikke behersker? - eller som minimum er aktiv bruger af?

3. Hent evt. lisbeths og mathildas udmærkede start guide her: http://wordpress.webwoman.dk/bogreolen/ebog-facebook-forretning/

Uden at være enig i alt de skriver og anbefaler; anbefaler jeg bogen til alle, der ikke kender facebook. I et enkelt og letlæst sprog kan du få en fornemmelse af, hvordan facebook hænger sammen.

Selv har jeg gjort mig til en vane at "blogge" en rum tid på mine fansider, før jeg inviterer folk. Så er der indhold at forholde sig til og det er nemmere at få folk til at blive hængende

Ha en rigtig god dag

kh
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)