Vi er lige gået i luften med vores nye auktionssite www.yah.dk, som vil skille sig ud fra mængden på en række centrale punkter.
Vi vil bl.a. gøre det helt gratis at sælge via standard auktion, hvor det er på andre sites koster op til 8%. Derudover tilbyder vi medlemmerne at sælge deres brugte sager på auktion, auktion med mindstepris, Hollandsk auktion (flere enheder - én auktion), fastpris salg og sidst men ikke mindst mulighed for at bytte med et andet produkt. Medlemmerne vil også have mulighed for at efterlyse produkter eller ydelser, de ønsker at købe.
Vi vil meget gerne have feedback på vores side, så vi kan gøre den så brugervenlig og interessant som muligt - så please fyr løs!
Jeg må ærligt indrømme at layoutet ikke tiltaler mig særligt meget. Det er lidt for passivt som Holger også siger. Reklamer og billeder tager rigtig meget fokus, og navigationen kunne meget vel blive gjort noget tydeligere.
Jeg synes konceptet er fedt, det er bare det grafiske der ikke helt virker. I hvert fald ikke i mine øjne.
Hvem er jeres konkurrenter der står spar 8 % i forhold vores konkurrenter , jeres pris for at varen bliver solgt er vel hvor besøgt jeres side er, derved hvor stor chance er der er for et godt bud på varen , vis få besøgene på siden er der lav chance for et godt bud på varen , vis mange besøgene er på siden er høj chance for et godt bud på varen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mht. designet må jeg give jer ret. Det trænger til en opfriskning. Fokus har dog i starten været at få alle funktioner til at fungere ordentligt, og designet vil så blive opdateret i løbet af sommeren.
@Mikael
QXL som er de største på markedet tager 1 kr. for at oprette en auktion lige meget om der bliver solgt eller ej og derudover tager de 8% i succesgebyr, såfremt varen bliver solgt!
Det er korrekt at vi som nystartet auktionssite ikke har så mange besøgende som dem, men det ændrer ikke ved det faktum at det ikke er særligt fedt at sælge en iMac til 10.000,- på auktion og så skal man aflevere 801,- til auktionshuset, foruden de ekstra gebyrer der kommer på for at gøre ekstra opmærksom på auktionen. Det er lige præcis her vi har en stor konkurrencefordel - specielt på sigt, når der kommer flere besøgende.
Overskueligheden og funktionaliteten synes jeg umiddelbart fungerer ganske godt.
Men jeg enig i, at I bør satse på at få gjort noget ved designet, når I har mulighed for det. Den andemads-grønne farve i hver marv ser ikke så indbydende ud. Og så ville jeg også lade der være lidt mere af den anden grønne farve omkring menu tasterne foroven. Som det ser ud nu, forsvinder de lidt ind i helheden. Græsstråene overskygger næsten menuerne.
Jeg kan godt se at menu teksterne forsvinder lidt i græsset
Designet er "valgt" af en kvinde, der normalt intet har med design at gøre, noget vi valgte for at få et anderledes design, som ikke lignede alt andet på nettet, som oftest er skabt af og til mænd. Men jeg kan godt se at der er visse problemer med dette design.
Jeg vil tilslutte mig designet er ikke helt optimalt, men den har du vist hørt nu :-)
Dog vil jeg sige, at det er utroligt dejligt at se en konkurrent til de store spillere på markedet. De har nærmest monopol på online auktioner og det afspejler især deres kundeservice m.m.
Opgaven er jo så for jer nu, at komme ud til brugerne... Jeg arbejder pt. for en virksomhed som har kontakt med en del private personer i deres netværk. Hvis du/I er interesseret i noget gratis markedsføring, så skriv en mail booker@forum.dk og jeg skal sørge for at den bliver sendt videre.