Ha... og så er det vel også ret nyt med "tekstet" product-placement.. (Det glade ansigt på reolen ... eller er det faktisk et alter?) ;-)
Jeg tænkte jeg lige ville lave lidt reklame for Martin's fantastiske bog Det er ikke ligefrem et alter men hvis det vil skabe opmærksomhed kunne det være man skulle investere i et
Jeg har ikke noget imod de skiftende kameravinkler. De sætter lidt krydderi på klippet, og så er det godt at se dig prøve forskellige ting af.
Nej det er jo individuelt fra person til person, jeg syntes bare det vil blive lidt for kedeligt hvis i hele tiden skulle se mig på mit 'kedelige' værelse.. Der skal ske noget nyt - tænk nyt! :)
Nu fik jeg lige set det nyeste afsnit, og det bliver bedre og bedre. Den jyske accent gør det kun meget bedre ;)
Kan godt lide, at du skifter kameravinkler, det gør det lidt unikt.
Når det så er sagt, er det så nødvendigt at oprette et helt nyt forumemne, hver gang der er et nyt afsnit - kunne man ikke bare holde det i en enkelt tråd? :)
Men fortsæt det gode arbejde, det tegner godt til fremtiden, når du har fået endnu mere erfaring.
Ja det siger i godt nok, men jeg kan ikke selv høre det
Mark Andreasen:
Når det så er sagt, er det så nødvendigt at oprette et helt nyt forumemne, hver gang der er et nyt afsnit - kunne man ikke bare holde det i en enkelt tråd? :)
Tjoe, har selv tænkt tanken, men der kommer snart en videoblog frem, så indtil videre kan jeg jo reklamere lidt på Amino :)