Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cashback side ! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino (:

Jeg vil lige starte ud med at sige at jeg synes at Amino er en fantastisk side, og at dem som har startet den burde klappe sig selv på skulderen!Smile

Men jeg har efterhånden blev meget hooked på det med at lave en cashback side, selvom jeg langt fra er den første med den idé. Men det skal jo ikke holde mig tilbage (:

Jeg har efterhånden fået et par ideer til hvad jeg kunne "sælge", bla. Loops (til music produktion).

Men jeg tænkte at der nok er et par stykker på Amino som har prøvet processen med at starte en cashback side før. Så jeg vil rigtig gerne ha nogle råd/tips/advarsler, eller med andre ord alt der er relevant  !

+ Vil også gerne ha nogle tilbud på opsætning af siden :) !

På forhånd tak!

:o) 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 20:13

Har hørt at affilliate selskaberne ikke er så vilde med at lave reklamer på cashback sider, da folk svarer hurtigt og uærligt på eks spørgeskemaer for at få point. 

Og der er ikke potentiale i særlig mange af "kliksne" gennem en cashbackside...

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:15

Det er super fedt at få svar allerede efter 6min, tak for det!

Men EuroAds har en del kampagner som man kan bruge til cashback sider, så jeg tror ikke det bliver noget problem :)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:25

Euroads har indelt alle deres annoncer på efter om de er tilladt på Cashback sider eller ej. Så de kan ikke have noget problem med det.

William - hvis du søger et system er eller komplet løsning med opsætning, design og det hele, kan du  sende mig en mail på robertrungholm@gmail.com. Jeg har efter hånden sat nogle sider - jeg kan sende referencer over mail.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:30

Hej,

Hvis jeg skal være ærligt - så der ikke penge i cashback sider mere.

Det siger jeg fordi jeg selv drev en side for et år siden. Det var "Quick and Dirty" og skabte en masse kapital - hvilket jo var skønt. Den model vi - og vores kære konkurrenter - drev siderne på var enorm effektiv og god for både annoncøren, forbrugeren og webmasterne. Men der kom hurtig en masse små sider som tog alle kampagner ind (hvilket man ikke måtte) - det gav dem en masse cash, men så forsvandt annoncørene langsom.

Men ellers held og lykke, hvis du vælger at tage springet.

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:45

Det giver mig da helt klart nogle ting at tænke over, og har egentlig også overvejet lidt om det ikke efterhånden er ved at være et dødt concept (:

Men jeg vil nu meget gerne prøve det alligevel, så hvis jeg får chancen for at startet den gør jeg det nok :D! Ved nemlig at der er en masse unge drenge som gerne vil være DJ, men som typisk hverken har pengene eller kredit kort etc. til at købe de ting det kræver! Så derfor tænkte jeg at jeg kunne udnytte det til at lave lidt forretning (; .

De ting jeg vil sælge er ting som Loops, DJ's CD'er, software, med mere.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:00

Hej William

Kontakt mig på msn " barkowski @ gmail . com 

eller mail patrick @ barkowski . dk

Så kan vi snakke sammen.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:10

har tilføjet dig (:

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)