Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype problemer

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt et skype nummer 36 96 08 09 som bliver  mit nye nummer til sikkerhedseksperten.

Ringer jeg fra en PC til nummeret, ringer min mobil telefon efter jeg har lavet viderestilling...men ringer jeg fra mobil eller fastnet, ringer man til Lone : http://www.degulesider.dk/search/-/36960809/1/

Ja jeg fatter intet :)

Hvordan køber jeg et nummer der virker offline også ? (troede jeg havde gjort allerede)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 14:02

Jeg tror, at der er sket en fejl hos Skype. Jeg har selv for nyligt købt 36 96 59 49 og det virker fint med Skype In. Når jeg logger af skype, viderestiller den enten til min mobil eller til Green Business House som så besvarer telefonen. Og det er lige meget om du ringer fra tlf. eller skype.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:58

Hej Kenneth.

Hvad er den dybere mening med at bruge et Skype-nr.som officiel firma-telefonnummer?

Den omstillingsprocedure, du beskriver, bevirker vel egentlig, at du selv kommer til at afholde telefonudgifterne, hvis kunden ringer fra en alm. telefon til dit skype-nummer, som så viderestilles til fx din mobiltelefon, når din skypetelefon er slukket..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:00

Hej Knud

Ideen er at spare penge :)

Mit fast net nummer er jeg i nærheden af i 20 % af tiden, mens jeg er ved min PC i 90 % af tiden. De sidste 10 % skal jeg så have omstilling til min mobil telefon, og det er laaaangt billigere end at skulle omstille fra fastnet til mobil 80 % af tiden.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:34

- du er altså af den opfattelse, at et firma ikke bør have et mobilnummer som firmanummer? Eller hvad?

Jeg er er dybe overvejelser om netop dette, men jeg har ikke hørt fra kunder, der er utilfredse med at mit firmanummer er et mobilnr., så hvorfor sætte sig i udgifter, hvis det ikke er nødvendig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:40

Hej Knud

Det er faktisk ikke noget jeg har taget stilling til, men tror ikke det betyder det store. Skype er jo et 36 nummer som lugter af mobil:)

MEN baggrunden for ikke at ligge mobil nummeret op, er at jeg ikke gider tage min firma telefon når det er weekend og aften/nat. (med mindre det er netværk eller andet, bare ikke folk der spørger til produkter)

Så når vi kommer dertil, er der ikke omstilling til min telefon.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 10:41

Jeg har selv før brugt mobilnummer som "hovednummer" til firmaet, men jeg synes selv, at det så lidt uprofessionelt ud.

Samtidig fungerede min mobiltelefon både som privat og erhverv, da jeg ikke gad have 2 telefoner ved mig.

Derfor ville jeg ikke kunne stille mobiltelefonen over til min telefonpasser, når jeg ikke selv er ved telefonen - Eller jo, det kunne jeg godt, men så skulle jeg betale ekstra hver gang en i min private omgangskreds fik fat i min telefonservice.

Samtidig er skype perfekt hvis man sælger i flere lande end danmark - så kan man lave et lokalt nummer til det pågældende land, så de kan ringe til lokal takst - og det er naturligvis gratis for mig at besvare opkaldet over skype.

Og jeg tror ikke selv, at jeg kunne finde på at købe varer i en e-netforretning, hvor telefonnummerede startede med et udenlandsk områdenummer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:42

Hey Boysen

Jeg gjorde præcis det samme som dig her for et par uger siden, hvor jeg købte et online nummer til Pinkmarketing. Jeg gjorde det også med baggrund i jeg ofte sidder ved computeren, samt har mulighed for at bruge min Iphone der opkoblet til Skype, så jeg hele tiden kan snakke med kunderne der ringer ind.

Jeg har tjekket det igennem med mobil og fastnet, det virker uden problemer. Så jeg tror der ligger en fejl ved Skype.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:44

Er også kommer frem til at problemet er sket hos Skype, jeg er i kontakt med dem.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 10:44

René - Adwords mand:

Hey Boysen

Jeg gjorde præcis det samme som dig her for et par uger siden, hvor jeg købte et online nummer til Pinkmarketing. Jeg gjorde det også med baggrund i jeg ofte sidder ved computeren, samt har mulighed for at bruge min Iphone der opkoblet til Skype, så jeg hele tiden kan snakke med kunderne der ringer ind.

Jeg har tjekket det igennem med mobil og fastnet, det virker uden problemer. Så jeg tror der ligger en fejl ved Skype.

Hej René.

Kan du bruge skype-in sammen med din iPhone? Det synes jeg nemlig ville være hammer smart. Men når jeg logger på skype på iPhonen (Hvis jeg nu er på farten), så går din indgående opkald ikke ind på skype, men får blot beskeden om at "Ham du har forsøgt at ringe til, er ikke ved telefonen" - Dette sker selvfølgelig kun hvis jeg ikke har viderestillet opkaldet.

Men det ville være lækkert at kunne logge på skype på iPhonen, så man slap for at viderestille telefonen.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)