Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos nyhedsbrev nr. 37 - Da Trine var på TV.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er teksterne fra Aminos 37. nyhedsbrev.

Du kan se brevet i din browser her: https://amino.clients.ubivox.com/archive/3034/

Trine på TV.

Trine Lønfeldt, som driver Umas.dk fik otte gode minutter på TV2 Fyn - men det var ikke nemt.
I sit blogindlæg, Skarpspytten, skriver hun blandt andet:
"Hvordan er det lige jeg kan blive skarp i spyttet, når jeg ofte først ved hvad jeg mener, når jeg har hørt hvad jeg har sagt?"

Se på  Trines presseside, hvor godt det gik, da kameraet først snurrede.

Din virksomhed er lukningstruet!!

Inden for de næste 5 år vil du sidde og græde snot i erkendelsen af, at du må lukke virksomheden.
Dette er et faktum for 80% af alle iværksættere. Ikke fordi markedet er mættet med konkurrenter, men fordi iværksætterne bl.a. mangler evnen til at forstå deres kunder.

Sådan skriver Aminos meget engagerede blogger Glenn Kibsgaard i sin blog om support til succes.

Læs Glenn Kibsgaards dom over de 80%, og følg hans råd om, hvordan du undgår at kolapse.

Telefonbøvl?

Jørgen Linnet har et konkret telefonproblem og søgte hjælp på Amino i fredags kl. 11.17.
20 minutter senere havde han mindst tre konkrete og brugbare svar.

Jørgen skrev:

Jeg har efterhånden flere selskaber igang og flere under opsejling og i den forbindelse, begynder det at blive lidt omfattende med håndtering af opkald fra det ene og andet firma, så hvad gør I, der står i samme situation?

Læs svarene her. 

Uffe - den succesfulde freelancer.

"Sendte opgavebeskrivelsen til Uffe kl 22 og opgaven var løst næste morgen til perfektion! Kunne ikke være hurtigere og nemmere!"
"Man kan mærke han brænder for sit fag, helt sikkert jeg henvender mig her igen."
"Jeg har været yderst tilfreds med Uffes arbejde. Han har arbejdet lynhurtigt, og leveret en side, som var over mine forventninger. Han har samtidig udvist stor professionalisme, og formået at holder sig langt indenfor tidsplanen, han var færdig adskillige dage inden forventet. Derfor kan Uffe varmt anbefales til alle tænkelige web-opgaver."

Den slags anmeldelser kan Uffe Fey brøste sig af på Amino Freelancer. Han er nemlig én af de snart 3000 freelancere, der finder opgaver via dette værktøj.

Uffe har formået at vinde opgaver, at få positiv feedback og at finde dygtige underleverandører på Amino Freelancer og er derfor den best ratede Freelancer netop nu.

Meld dig som freelancer og se, om du kan slå ham. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:46

Hej Hans

Tak for en dejlig overskrift ;-) Og en fin beskrivelse i nyhedsbrevet.

Kh Trine 

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 22:49

Trine Lønfeldt:

Hej Hans

Tak for en dejlig overskrift ;-) Og en fin beskrivelse i nyhedsbrevet.

Kh Trine 

Hej Trine,

Så faktisk dit spot fra Tv2 i lokaltv. Hvordan går det med re-lanceringen af din webshop? Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 22:56

Anders Hyldig:

Hej Trine,

Så faktisk dit spot fra Tv2 i lokaltv. Hvordan går det med re-lanceringen af din webshop? Smile

Hvis vi er heldige så er den online i morgen aften....

Skal nok råbe højt, når det kører :-)

Kh Trine

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 22:19
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:22

Som jeg også har skrevet på twitter. Tillykke med det, det ser lækkert ud Yes