Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport af produkter/produktgrupper Magento

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af de kloge folk her på Amino der ved hvordan man laver et eksport af produkter og produktgrupper i Magento ?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:59

Hej Klaus

Har du i admin kigget under "system>import/export>profiler" ? herfra kan vælges en profil til eksport af produkter/produktgrupper. Jeg har desværre ikke selv endnu nogen praktisk erfaring med dette, men har læst at magentos egen import/export er noget ringe, og derfor ikke egnet hvis man har "mange" produkter. Mener tallet var over 50-100 stk... så hvis det en metode du skal bruge "seriøst", skal du nok se efter en extension.

Måske nogen kan anbefale en extension.

Held & lykke

/Almulimann 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:02

Klaus Egebjerg:

Er der nogen af de kloge folk her på Amino der ved hvordan man laver et eksport af produkter og produktgrupper i Magento ?

Hvis jeg forstår dette rigtigt, så kan du også gå ind i din database og lave en eksport af alt der svarer til den valgte gruppe.

Har du brug for hjælp til dette, så må du sende en PM :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:24

Nu har jeg ikke set på funktionaliteten ang. dette i Magento 1.4, men produkter er ret let som det også bliver beskrevet i den første post. 

Desværre er kategorier lidt mere besværligt.

Du kan evt. prøve at bruge: http://categoryimporter.ecommerce-themes.com/ (som dog kun kan importere, og du vil kun eksportere right?)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)