Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der nogen "blognetværk" i Danmark

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Findes der nogen hjemmesider, som viser nye blogindlæg på en masse blogs inden for et givent emne?

Jeg kan ikke helt få formuleret det ordenligt - så her er en lille primitiv flowchart der demonstrerer hvad jeg leder efter.

Gustav vil gerne læse spændene indlæg om SEO.
  \/ \/
Gustav går ind på blognetværk.dk
 \/ \/
Gustav klikker sig ind på emnet SEO
 \/ \/
Gustav finder de 10 nyeste indlæg fra blogs tilmeldt siden om SEO

Det er sent og jeg er træt - så undskyld det kluntet formulerede spørgsmål! ;-)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:54

Claus Valgren har lavet en ganske udmærket blog søgemaskine, som er pure dansk. Den kan du sagtens bruge til formålet.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:58

Gustav Nikolaj:

Hej folkens,

Findes der nogen hjemmesider, som viser nye blogindlæg på en masse blogs inden for et givent emne?

Jeg kan ikke helt få formuleret det ordenligt - så her er en lille primitiv flowchart der demonstrerer hvad jeg leder efter.

Gustav vil gerne læse spændene indlæg om SEO.
  \/ \/
Gustav går ind på blognetværk.dk
 \/ \/
Gustav klikker sig ind på emnet SEO
 \/ \/
Gustav finder de 10 nyeste indlæg fra blogs tilmeldt siden om SEO

Det er sent og jeg er træt - så undskyld det kluntet formulerede spørgsmål! ;-)

Prøv Google

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59

Det lykkedes mig alligevel at få vrøvlet lidt. Det behøves ikke kun at være dansk.

Der er en åbenlys fordel for bloggers i at tilføje sig et sådant netværk - eksponeringen er ret god i forhold til andre muligheder for dem - så det undrer mig da hvis noget sådant ikke findes...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Prøv Google

Wonderboy - jeg bruger selv google for det meste - jeg er bare aldrig stødt på en sådan side og det undrer mig! Der er for mig at se en del potentiale i det.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:14

Gustav Nikolaj:

Prøv Google

Wonderboy - jeg bruger selv google for det meste - jeg er bare aldrig stødt på en sådan side og det undrer mig! Der er for mig at se en del potentiale i det.

Okay, nu forstår jeg hvad du mener, jeg er også selv træt. Du har ret i at det virker spøjt hvis der ikke findes sådan en servicesite et eller andet sted på nettet. Jeg læser ikke selv så meget i blogs, dem jeg følger med i kan jeg huske i hovedet, og nøjes bare med at besøge dem en gang i mellem.

Har de fleste blogs ikke sådan noget RSS-scripts man kan tilmelde sig på. Arrh, jeg vrøvler vist også nu. Gonat folkens.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16

Okay, nu forstår jeg hvad du mener, jeg er også selv træt. Du har ret i at det virker spøjt hvis der ikke findes sådan en servicesite et eller andet sted på nettet. Jeg læser ikke selv så meget i blogs, dem jeg følger med i kan jeg huske i hovedet, og nøjes bare med at besøge dem en gang i mellem.

Har de fleste blogs ikke sådan noget RSS-scripts man kan tilmelde sig på. Arrh, jeg vrøvler vist også nu. Gonat folkens.

Det er godt jeg ikke er den eneste ;-)

Langt de fleste blogs bliver også udgivet som RSS-feeds og netop derfor giver det endnu mindre mening hvis sådanne "netværk" ikke findes... Det kan godt være der er en åbenlys forklaring - men jeg kan ikke se den i så fald.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:07

Gustav Nikolaj:

Technorati er, hvad du leder efter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:54

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)