Jeg kan ikke helt få formuleret det ordenligt - så her er en lille primitiv flowchart der demonstrerer hvad jeg leder efter.
Gustav vil gerne læse spændene indlæg om SEO. \/ \/ Gustav går ind på blognetværk.dk \/ \/ Gustav klikker sig ind på emnet SEO \/ \/ Gustav finder de 10 nyeste indlæg fra blogs tilmeldt siden om SEO
Det er sent og jeg er træt - så undskyld det kluntet formulerede spørgsmål! ;-)
Findes der nogen hjemmesider, som viser nye blogindlæg på en masse blogs inden for et givent emne?
Jeg kan ikke helt få formuleret det ordenligt - så her er en lille primitiv flowchart der demonstrerer hvad jeg leder efter.
Gustav vil gerne læse spændene indlæg om SEO. \/ \/ Gustav går ind på blognetværk.dk \/ \/ Gustav klikker sig ind på emnet SEO \/ \/ Gustav finder de 10 nyeste indlæg fra blogs tilmeldt siden om SEO
Det er sent og jeg er træt - så undskyld det kluntet formulerede spørgsmål! ;-)
Det lykkedes mig alligevel at få vrøvlet lidt. Det behøves ikke kun at være dansk.
Der er en åbenlys fordel for bloggers i at tilføje sig et sådant netværk - eksponeringen er ret god i forhold til andre muligheder for dem - så det undrer mig da hvis noget sådant ikke findes...
Wonderboy - jeg bruger selv google for det meste - jeg er bare aldrig stødt på en sådan side og det undrer mig! Der er for mig at se en del potentiale i det.
Wonderboy - jeg bruger selv google for det meste - jeg er bare aldrig stødt på en sådan side og det undrer mig! Der er for mig at se en del potentiale i det.
Okay, nu forstår jeg hvad du mener, jeg er også selv træt. Du har ret i at det virker spøjt hvis der ikke findes sådan en servicesite et eller andet sted på nettet. Jeg læser ikke selv så meget i blogs, dem jeg følger med i kan jeg huske i hovedet, og nøjes bare med at besøge dem en gang i mellem.
Har de fleste blogs ikke sådan noget RSS-scripts man kan tilmelde sig på. Arrh, jeg vrøvler vist også nu. Gonat folkens.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Okay, nu forstår jeg hvad du mener, jeg er også selv træt. Du har ret i at det virker spøjt hvis der ikke findes sådan en servicesite et eller andet sted på nettet. Jeg læser ikke selv så meget i blogs, dem jeg følger med i kan jeg huske i hovedet, og nøjes bare med at besøge dem en gang i mellem.
Har de fleste blogs ikke sådan noget RSS-scripts man kan tilmelde sig på. Arrh, jeg vrøvler vist også nu. Gonat folkens.
Det er godt jeg ikke er den eneste ;-)
Langt de fleste blogs bliver også udgivet som RSS-feeds og netop derfor giver det endnu mindre mening hvis sådanne "netværk" ikke findes... Det kan godt være der er en åbenlys forklaring - men jeg kan ikke se den i så fald.