Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. fradrag i forbindelse med firmature. På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.dk

Jeg er helt nystartet med firma med cvr-nummer. Det er en lille forretning hvor der udføres boligvedligeholdelse og renovation. Jeg har netop ansat to medarbejdere, som skal hjælpe mig med jobsene.

Da vi alle tre lader til at gå rigtig godt i spænd har jeg besluttet at invitere mine to medarbejdere med på en overlevelses-ryste-sammen-oplevelses-tur. Jeg vil da høre om jeg kan trække dette fra i skat. Jeg har ikke endnu skulle trække noget fra, og jeg ved derfor ikke høre hvordan og hvorledes. Ved godt dette måske er et meget basalt spørgsmål, men håber alligevel at I kan hjælpe.

På forhånd tusind tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Mads Krabbe:

Hej alle på Amino.dk

Jeg er helt nystartet med firma med cvr-nummer. Det er en lille forretning hvor der udføres boligvedligeholdelse og renovation. Jeg har netop ansat to medarbejdere, som skal hjælpe mig med jobsene.

Da vi alle tre lader til at gå rigtig godt i spænd har jeg besluttet at invitere mine to medarbejdere med på en overlevelses-ryste-sammen-oplevelses-tur. Jeg vil da høre om jeg kan trække dette fra i skat. Jeg har ikke endnu skulle trække noget fra, og jeg ved derfor ikke høre hvordan og hvorledes. Ved godt dette måske er et meget basalt spørgsmål, men håber alligevel at I kan hjælpe.

På forhånd tusind tak.

Hej

Der gives normalt fradrag for disse ture under personaleomkostninger, hvis det kun omhandler personalet.

Hilsen

Tonny

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:06
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:55