Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny SEO faktor: Hastighed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Skrevet kl. 20:22

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:30

:) sådan har det nu været i et godt stykke tid alligevel. Google har længe anbefalet at man optimerer hjemmesidens hastighed på forskellige måder. Det er ikke så stor en nyhed alligevel :)

det nye som jeg ser det i det de skriver er at det er noget som er en del af deres algiritmer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Sleep Gab.. hæ hæ

Ja, rigtig nok så er det en nyhed for dem der ikke vidste det før nu. For dem som ikke ved før nu, mon det er væsenligt for dem overhovedet at vide dette, tænker jeg  Huh?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:40

Glenn Kibsgaard:

Ja, rigtig nok så er det en nyhed for dem der ikke vidste det før nu. For dem som ikke ved før nu, mon det er væsenligt for dem overhovedet at vide dette, tænker jeg  Huh?

Hæ, ja det kan da godt være... jeg tænker fx dem som ikke kender så meget til SEO, de kan jo hyre en SEO mand til at hastighedsoptimerer deres hjemmeside :) jeg har selv længe tilbudt det til mine kunder, men nu kan de jo se at det passer :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 11. Jun 09
Skrevet kl. 20:47

Ja, Google har længe anbefalet, at man optimere dette da de jo længe har planagt t indfører dette... Men nu gør de det...

...today we're including a new signal in our search ranking algorithms: site speed.

Skrev Google i fredags...  Så en eller anden form for nyheds effekt må det vel have...

mvh. Anders Holm

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:50

Anders Holm - Poweriser Denmark:

...today we're including a new signal in our search ranking algorithms: site speed.

Måske, hvis man som fx KTJ-Media.dk altid er gået op i at hjemmesiderne køre hurtigst muligt, så er det jo egentlig ligemeget om Google så indfører det i deres algoritmer, da jeg jo alligevel ikke skal gøre så meget ved det. Det er stort set altid noget vi enten har tænkt over når vi bygger hjemmesiden eller noget vi tilbyder kunderne hvis de har fået lavet deres hjemmeside for mange år siden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)