Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google oversættelse på min hjemmeside jeg er ved at få lavet med problemer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gribskov
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside, men er støt på et problem. Nogle af siderne slår  over med Google oversættelse, hvilket betyder at der, hvor der skal stå "men" skriver den "mænd" og der hvor der stå "slut" skriver den "tøs". Skriver store og små bogstaver ind imellem hinnanden og mærkelige ord.

Jeg har fået den besked, at det kan man ikke gøre noget ved, at man ikke kan styre google oversættelse og at det kan jeg bareselv slå fra. Men jeg tænker på hvordan det ser ud for kunderne.

Mit bud på problemet uden at jeg overhoved har forstand på sådanne noget , vil være at det nok er en engelsk skabelon man har brugt og har spurgt om dette, men det skulle det ikke være.

ER DER NOGLE DER KENDER TIL DETTE PROBLEM. ??????????

mvh

LILL

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lill!

Jeg fik besked på, at jeg , når jeg havde skrevet min tekst i eks. work, så skulle jeg kopiere teksten over i "note Book", der så fjerner alle windows bagvedliggende koder og al mulig andet, så kun bogstaverne står tilbage. Så fylder det også mindre.

Du kunne prøve det...kan være, at det fjerner problemet.

Hilsen

Diana

 

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Fra Odense C
Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du ud af det? :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)