Jeg er i den heldige situation at jeg skal giftes med verdens dejligste kvinde i sensommeren. Men vi mangler et lokale til 60-70 mennesker i KBH.
Hvis du har adgang til et, kender et, kan anbefale et, så vil jeg meget gerne høre fra dig.
Bedste hilsener
Den kommende brudgom / Tommy Krabbe
Kan I ikke bare holde festen i kirken, den bliver jo alligvel ikke brugt efter klokken 10-12 tiden. Noget skal man vel have ud af sin kirkeskat, og hvad er mere romatik at fejre sit bryllup det sammen sted hvor man er blevet viet.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Min kone og jeg blev gift for knap to år siden og holdt festen hos Tårnby Selskabslokaler. De ydre rammer var ikke noget at skrive hjem om, men der kunne ikke sættes en finger på hverken lokalerne, maden eller serviceniveauet. De varmeste anbefalinger herfra.
Afholdte bryllupsfest i SalonK i Huset i Magstræde. Plads til 64 spisende gæster.
Meget fint og brugbart lokale til bryllupsmiddag. Med sine 4500,- er det lige en tand dyrere end et medborgerhus, men så slipper man for at skulle løse opgaven med at pynte ribberne med bøgegrene for at få det til at se rimelig festligt ud.
Stregerne fra badmintonbanen må man også undvære
http://www.husetmagstraede.dk/default.asp?id=8
(tilføjelse)
.. og så ser jeg at priserne er steget en del siden 2004