E-handelsfonden har rykket mig for svar på en undersøgelse, som de udsendte før påske. Jeg er meget i tvivl om værdien ved at deltage, for enten er spørgsmålene irrelevante, eller uvedkommende for andre end en selv samt bank og revisor. Som argument for at svare, skriver de bl.a.: "... da vi i øjeblikket arbejder på at undersøge hvilke muligheder der er for at lancere en økonomisk sikkerhed i e-mærket. Målet er at give forbrugerne et endnu større incitament til at vælge at handle i netop din netbutik." Har I besvaret eller ikke besvaret, og hvad er jeres begrundelse for det ene eller det andet. |
Hej Knud
Jeg fik også den mail d. 23/3 og syntes at spørgsmålene var helt væk i forhold til deres undersøgelse "økonomisk sikkerhed i e-mærket"!
Nu kan jeg ikke husek alle spørgsmålene, men et var hvad vi har i omsætning? Det spørgsmål blev ikke besvaret!
Men et andet spørgsmål der godt nok fik mig til at undres, var: "Giver du dine kunder kredit, og i så fald hvor mange dage?"
Øhh, kredit? Eftersom de kun accepterer kortbetaling, hvordan kan det spørgsmål så være relevant?
Det mailede jeg til dem om, hvortil Direktør Lars Schmidt Larsen svarede: "Godt spørgsmål, men det er relevant i forhold til de leverandører der hjælper os med opgaven også selvom svaret er nej" !?!?
Den undersøgelse de her har søsat, virker fuldstændig malplaceret, men nu afventer vi så hvilke tiltag de kan lave ud fra det ;-)
Mobilholder Signal - blinker når telefonen ringer eller der modtages sms ...