Nej det er ikke direkte nemt. Men det går nu ok og det dufter rigtigt godt :-) Jeg prøver bare lidt Amino og det kan give lidt ekstra salg. |
Så er der to :)
Debat
Nej det er ikke direkte nemt. Men det går nu ok og det dufter rigtigt godt :-) Jeg prøver bare lidt Amino og det kan give lidt ekstra salg. |
Godt at give Amnioerne et godt tilbud til kan alle være glade for :-D Jeg ser nu ikke Amino som et oplagt mersalgs sted men der bliver helt sikkeret drukket litervis af kaffe når der iværksættes sent om natten De bedste kaffe hilsner |
Ja tak :-) Så er der 3 gratis kaffe tilbage... Som sagt vil jeg skrive her når der bliver givet en gratis kaffe væk. Men det er altså kun de 5 første der får gratis kaffe. Så hvis der nu kommer ordre i løbet af natten kan jeg ikke nå at opdatere her på siden før i morgen. :-) |
|
Jeg drikker hverken kaffe eller té, så kan desværre ikke hjælpe dig. Men det lader til at være et rigtig godt tilbud, så mon ikke folk nok slår til, hvis du bare lader tilbuddet køre lidt. Held og lykke :-) |
|
Hej Peter, Der sparede du lige et kg kaffe. Ha' en god dag! Mvh. Kasper |
|
Tak for endnu en ordre! Der er nu 2 kg gratis luksus kaffe tilbage :-) |
|
Hej Peter, Mange tak skal du have. Det er service at faa rabat og gaver selvom man er en glemsom klovn! Mvh. |
|
Hej Peter, Mange tak skal du have. Det er service at faa rabat og gaver selvom man er en glemsom klovn! Mvh. |
|
får man 1 kg gratis kaffe som en "smagspørve"? |