Jeg må sige at jeg er lidt overrasket over det ikke har været flere ordre fra Amino brugere i løbet af dagen. Kun én (1) - og et hav et hav af besøgende.
Nu er det selvfølgelig også første gang jeg prøver dette på Amino. Gør det nok anderledes en anden gang. Men jeg ville jo lige fejre at jeg nu er PLUS medlem :-)
Jeg må sige at jeg er lidt overrasket over det ikke har været flere ordre fra Amino brugere i løbet af dagen. Kun én (1) - og et hav et hav af besøgende.
Nu er det selvfølgelig også første gang jeg prøver dette på Amino. Gør det nok anderledes en anden gang. Men jeg ville jo lige fejre at jeg nu er PLUS medlem :-)
Det var nu et meget godt tilbud du kom med, men post dk dræber meget af det sjove. Når man oven i hatten ikke var sikker på at få varen tror jeg at mange valgte at hoppe fra.
Anyways jeg glæder mig til at pakken dukker frem - så jeg kan smage på lidt lækkert!
Når man oven i hatten ikke var sikker på at få varen tror jeg at mange valgte at hoppe fra.
Emil - tænker du på at du ikke ved om man er én af de fem "heldige"?. Det kan jeg godt se - det vil jeg huske til næste gang. Det skal jo være tydeligt.
Men du er pt den eneste som har brugt koden, så der er 4 gratis kaffe endnu :-)
Jeg vil liste her inde hver gang der er en som bruger koden.
Jeg smed lidt ekstra til dig i kassen - og du har den med posten i morgen.
Som sagt vil jeg skrive her når der bliver givet en gratis kaffe væk. Men det er altså kun de 5 første der får gratis kaffe. Så hvis der nu kommer ordre i løbet af natten kan jeg ikke nå at opdatere her på siden før i morgen.