Os i teamet bag Firmafon var afsted til Startup Weekend i københavn og vandt 1. præmien på 10.000 kr med vores fantastiske team bag Project MemoLane! Shit det var sjovt! Derudover blev jeg i søndags interviewet til Kcast omkring Firmafon! Sidst men ikke mindst har jeg flere salgsmøder i dag og regner med at lukke investering i Firmafon denne uge, shit det er ROCK ON times lige pt!
Så til jer derude, det kan lade sig gøre selvom man er 22 år, selvom man aldrig har bevidst man kan noget og meget af det kan man nå på en weekend! Kom ud og spark røv! |
Niklas:Os i teamet bag Firmafon var afsted til Startup Weekend i københavn og vandt 1. præmien på 10.000 kr med vores fantastiske team bag Project MemoLane! Shit det var sjovt!
Derudover blev jeg i søndags interviewet til Kcast omkring Firmafon!
Sidst men ikke mindst har jeg flere salgsmøder i dag og regner med at lukke investering i Firmafon denne uge, shit det er ROCK ON times lige pt!
Så til jer derude, det kan lade sig gøre selvom man er 22 år, selvom man aldrig har bevidst man kan noget og meget af det kan man nå på en weekend!
Kom ud og spark røv!
Det er sku' da fedt!
Tillykke med det!