Hej Jeg måtte i november lukke både min webshop og fysiske butik, da jeg blev syg med stress og jeg ligger nu inde med restlageret fra butikken. Jeg har et smykkeparti bestående af 260 stk. blandede smykker: ringe, øreringe, armbånd, halskæder, pandebånd, m.m. Jeg har billeder af partiet. De fleste varer er prismærket mellem 20,- til 89,- pr. stk. Sælges for 3.500,- Tøjlager ca. 600 stk. bestående af blandede størrelser fra XXS-XL. Primært S-M-L. Meget sommertøj, en smule strikvarer. Altsammen udenlandske leverandører. 90% af lageret fra USA, 10% fra Hong Kong. Der er bukser, knickers, nederdele, kjoler, tunikaer, bluser, boleroer, veste, toppe, cardigans, leggins, m.m. Et rigtigt godt parti med gode indtjeningsmuligheder i egen butik eller evt. på outlet markeder. Jeg orker desværre ikke selv at sælge det direkte til kunden, men foretrækker at afsætte hele partiet. Jeg har billeder af en stor del af partiet. Det meste er prismærket, eksempler: top 50,- bukser 199,- denimvest 229,- kjole 249,- kjole 429,- Striktunika 479,- Partiet er meget tidssvarende og i fin kvalitet. Prisen afhænger af om du er interesseret i hele partiet eller vil plukke i det. Det meste hænger fremme på bøjle, så du er velkommen til at aftale tid til at kigge på partiet. Prisidé for samlet parti ca. 50.000,- men vi er bestemt til at handle med. Sælger desuden min webshop www.pernill.dk evt. + leverandørliste
Jeg kan kontaktes på pernille@gudiksen.dk |
hejsa.
har du stadig vare på lager er du velkommen til at kontakte mig på 31224754
eller maile på jj1982@live.dk
mvh johnny