Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabelon til salsflow, hvor ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil hører om der findes et sted og finde samtaleflow skabeloner til at få ideer til sit get flow ved udgående opkald/opsøgende salg.

Jeg har søgt på google efter:

samtaleflow skabeloner og salgstal skabelon

Håber i kender et godt sted

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:10

Prøv at rende på central biblioteket, der er en masse gode bøger om salgssystemer og marketing.. jeg rydddede herning central bibliotek i januar og fik en låne bon på ca 2 meter :P jow jow nogle shopper amoks.. vi andre tømmer et bibliotek for bøger ;)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:37
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:41

Super tak Dino

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 22:52

Hej Mikkel,

Der findes et utal af salgsmetoder og processer der kan hjælpe din forretning på gang. Nu beskriver du ikke hvad du sælger, og det er utrolig betydende for hvilken metode og strategi du skal vælge. Det er meget fornuftigt at vælge en, men det skal være den rette.

Det der i vid udstrækning adskiller salgsprocesserne er hvor komplekse beslutningsprocesserne er hos køberne. Hvor mange mennesker er involveret, hvilke beløb taler man om, hvor lang er salgsprocessen... Der er kæmpe forskel på om du sælger jægerfly eller kuglepenne, og i måden hvorpå det skal håndteres.

Til lidt længere og mere komplekse processer er Solution Selling, Miller Heimann og Spin Selling de mest brugte. Microsoft Offices skabelonsektion har en hel del skabeloner vedrørende Solution Selling som er verdens mest brugte metodik.

Med salgstal mv. er den rette løsning et CRM system der er tilpasset til den valgte salgsmetodik. Der er eksempelvis et amerikansk firmad der hedder techsell som har lavet en helt fantastisk integration mellem Goldmine CRM og Solution Selling, men også SalesLogix platformen har menge gode plugins.

Igen vær sikker på at du vælger i forhold til din salgssituation.

MVH jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)