Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner til salg - sexlink.dk - vielser.dk - kreditguide.dk - singlerejse.dk - webdesigneren.dk & barndommen.dk

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Lagersalg123 - JEN:

Har du et problem, så kontakt DK-Hostmaster.

Husk nu lige den gode aminoånd..

Jeg svarer pænt i forhold til indlæggets karakter og budskab skrevet af en uvidende.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er da helt efter hvilke øjne der læser det.

Der var ikke noget ondt i det, men blot en bemærkelse som du åbenbart blev tøsefornærmet over.

Kan ikke se hvad der er galt i det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel B. Nielsen:
Det er da helt efter hvilke øjne der læser det.

Nej. Reglerne er entydige

Daniel B. Nielsen:
Der var ikke noget ondt i det, men blot en bemærkelse som du åbenbart blev tøsefornærmet over.

Hvis du tror jeg bliver tøsefornærmet over ignorante pomfritter, så har du ikke fattet en meter.

Så til dig og dem der ikke kender betingelsen, så kommer den her:

§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik.

Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.

Og i mit tilfælde er stk. 2 IKKE gældende, da jeg ikke opfylder betingelserne for en overtrædelse. Så det kommer ikke an på hvilke øjne der ser, der kommer an på hvilken evne man har til at forstå det skrevne ord.

Som tidligere skrevet, hvis du har et problem, så kontakt DK-Hostmaster. Ligegyldig henvisning til en paragraf der ikke er aktuel i denne situation er nonsens.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er da ikke for kvik, når jeg siger at det kommer an på hvilke øjne der læser det mener jeg om man tolker det negativt eller ej.

Kan ikke se hvorfor du skal lave det helt store fuss ud af det men kan kun grine af din smålighed.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:15

Daniel B. Nielsen:

Du er da ikke for kvik, når jeg siger at det kommer an på hvilke øjne der læser det mener jeg om man tolker det negativt eller ej.

Kan ikke se hvorfor du skal lave det helt store fuss ud af det men kan kun grine af din smålighed.

Det han fremhæver er at det afhænger ikke af hvilke øjne der læser. det har ingen betydning. der er ikke to forskellige paragrafer i en paragraf, en til dem er læser den som du gør og en som læser den som lagersalg gør. Han har ikke brudt reglerne for salg af domæner, ergo der er vel ikke andre fortolkninger? :)

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Hvis man køber så mange domænenavne og så kommer efter man ikke kan nå at bruge dem skal man måske anskaffe sig en kalender.

Smile

preben

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:21

preben mortenwold:

Hej

Hvis man køber så mange domænenavne og så kommer efter man ikke kan nå at bruge dem skal man måske anskaffe sig en kalender.

Smile

preben

Endnu et kvalitets indlæg fra preben.

Nej det burde man ikke.. jeg ligger også inde med et par hundrede domæner og har kun 70% aktive.. det handler om at have navnet gemt til sit projekt. Det kan være om 2 måneder at jeg har mistet lysten til at lave en af mine domæne færdige og jeg ender med at sælge et domæne og et koncept videre da jeg måske har andre prioteter end det domæne.

Det er ikke Domænesalg med vidersalg for øje men bare et domænesalg fordi man har mistet interessen eller ikke har tid.

:)

Skal nok lade være med at highjacke Din tråd lagersalg med offtopic :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23

Daniel B. Nielsen:

Tror det Daniel mener er kommentaren og ikke paragrafferne !

mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:28

preben mortenwold:

Hej

Smile

preben

Haha Preben jeg kan ikke lade være med at grine af dine indlæg og dets 1'ene stjerner, du er fandme for sjov! Big Smile

OBS: og jeg mener det! Yes

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:29

Bautik:

preben mortenwold:

Hej

Smile

preben

Endnu et kvalitets indlæg fra preben.

Nej det burde man ikke.. jeg ligger også inde med et par hundrede domæner og har kun 70% aktive.. det handler om at have navnet gemt til sit projekt. Det kan være om 2 måneder at jeg har mistet lysten til at lave en af mine domæne færdige og jeg ender med at sælge et domæne og et koncept videre da jeg måske har andre prioteter end det domæne.

Det er ikke Domænesalg med vidersalg for øje men bare et domænesalg fordi man har mistet interessen eller ikke har tid.

:)

Nej men det er imod paragraf 12 sådan som jeg læser overstående regler!

Skal nok lade være med at highjacke Din tråd lagersalg med offtopic :)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)