Hvor ligger Århus Bib ?
|
MikkelFriis:Hvor ligger Århus Bib ?
Lige ved Mølleparken - alle busser ruller lige til døren - tæt på Å'en super centralt.
:-D
Er det ikke dernede hvor der lige er modaniseret ? |
Jo. Det er lige midt mellem aros, HUSET og åen osv. |
Det plejer vist at tage ca 5 kvarter for foredraget, også ca en halv timer med en lille pause og så spørgsmål og mulighed for lige at sige hej til Ida. |
Det er i orden det der drenge. Og tak til dem der lige fik forklaret hvor biblioteket ligger, imens jeg bare sad til fødselsdag og mæskede mig i boller og kakao :). Og tak for info omkring bibliotekets kvalitet som foredragssted "Kaffe", er ikke selv fra byen, så godt at høre at jeg har ramt nogenlunde rigtigt med lokalet. Og ja, Ida er en super spændende person, og også en som måske har en lidt anden vinkel på iværksætteri end mange af os andre, så jeg glæder mig som et lille barn glæder sig til juleaften til jeg skal høre hende igen. |
Hov, er nu en kende mere vågen end i nat da jeg skrev indlægget, så ser at jeg ikke har fået fortalt helt hvad foredraget handler om. Da Ida er både iværksætter og eventyrer, kommer hun ind på det at rejse, det at turde gå egne veje, det at have egen virksomhed, det hele tiden at søge udfordringer og den restløse følelse hvis alt bliver for forudsigeligt. Foredragets indhold kan svinge lidt afhængig af om der kommer nogle spørgsmål undervejs. Men det er altså ikke et rent iværksætter foredrag ala Thorborg, men mere en personlig beretning om hvorfor hun er der hvor hun er, og hvilke veje der er åben for fremtiden. Så er det vist på plads, selv for dem som ikke får klikket videre ind på hjemmesiden :) Og jeg blev lige så inspireret da jeg hørte hende som da jeg hørte Thorborg første gang, det er bare forskellige ting de to kan, og som de snakker om. |
Kaffe er der vist ikke, så der må du nok fylde thermokanden hjemmefra :) |