Jeg har nogle billetter til overs til mit foredrag med Ida Tin i Århus nu på mandag, og derfor er der mulighed for at komme til dette spændende foredrag med en ung iværksætter der har gået egne veje, og fundet tid til både at rejse verden rundt flere gange, og starte flere virksomheder.
Amino pris er 60 kr (normal pris 90 kr inkl. gebyr). Alt du skal gøre er at dukke op på Århus hovedbibliotek mandag 12. april, klokken lidt over syv, også sige du er fra Amino når du køber billet i døren, så får du den til denne gode amino pris.
Jeg har nogle billetter til overs til mit foredrag med Ida Tin i Århus nu på mandag, og derfor er der mulighed for at komme til dette spændende foredrag med en ung iværksætter der har gået egne veje, og fundet tid til både at rejse verden rundt flere gange, og starte flere virksomheder.
Amino pris er 60 kr (normal pris 90 kr inkl. gebyr). Alt du skal gøre er at dukke op på Århus hovedbibliotek mandag 12. april, klokken lidt over syv, også sige du er fra Amino når du køber billet i døren, så får du den til denne gode amino pris.
Hvad med at stå stå ude i selve Mølleparken og ryge en lille fredspibe og fortælle om dit lille foredrag, er du klar over hvor mange seje og kreative mennesker der er lige udenfor an bibliotekket?
Åben din øjne, og glem det dér støvet lorte lokale hvor folk alligvel sidder og gaber, og tripper for vildt for at at komme ud noget frisk luft.
Jeg er ikke kendt i Århus er kun på besøg derover en gang i mellem, og Mølleparken er altid et besøg værd, bibliotekket kan bare rende og hoppe.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hvad med at stå stå ude i selve Mølleparken og ryge en lille fredspibe og fortælle om dit lille foredrag, er du klar over hvor mange seje og kreative mennesker der er lige udenfor an bibliotekket?
Åben din øjne, og glem det dér støvet lorte lokale hvor folk alligvel sidder og gaber, og tripper for vildt for at at komme ud noget frisk luft.
Jeg er ikke kendt i Århus er kun på besøg derover en gang i mellem, og Mølleparken er altid et besøg værd, bibliotekket kan bare rende og hoppe.
Ja mølleparken er da stedet hvor der ryges fredspibe - og lidt sted kendskab må du jo have til stedet
Til trådstarter så håber jeg at der kommer en masse - desværre kan jeg ikke selv komme da jeg er i københavn og nej jeg skal ikke ryge fredspibe på staden.
Ja mølleparken er da stedet hvor der ryges fredspibe - og lidt sted kendskab må du jo have til stedet
Jeg har ikke været der så meget, kun tre gange. Men, det er jo bare sådan at man sidder i toget fra København til Århus og så følger man bare den strøm af mennesker man syntes der ligner nogen bonghoveder - det svarer bare lidt til hvis man ikke ved hvor hovedbanengården ligger, så går man bare i den samme retningen som dem der har en masse bagage. Hvis de skynder sig meget, så er Hovedbanegården i deres retning, hvis de går stille og roligt, så er Hovedbanegården ikke i den retning.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hmmm - som mange andre tårde bliver det hurtigt off topic. Hold jer nu til trådens tema eller opret ny tråd.
:-)
:-D
Ja det er nu som sådan korrekt - men denne tråd er mere en reklame/tilbud for et super foredrag og ikke en debat, så derfor: jo flere gange den popper op jo flere er der der ser den - så jo mere vi kan rumsterer jo flere ser den og evt. tager sig sammen til at komme til, et for mig at se, super foredrag :-)
Men hey jeg kan jo have fuldstændig misforstået denne tråd og den kan være ment som en debat.
Hov nu er der lige nogle flere der ser tråden - kom så afsted og køb nogle billetter i stedet for at tale off topic :-)
De bedste kaffe hilsner Søren
Ps. Hovedbiblioteket i Århus er et supersted til foredrag