Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Last minute Amino rabat på iværksætter foredrag i Århus.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg har nogle billetter til overs til mit foredrag med Ida Tin i Århus nu på mandag, og derfor er der mulighed for at komme til dette spændende foredrag med en ung iværksætter der har gået egne veje, og fundet tid til både at rejse verden rundt flere gange, og starte flere virksomheder.

Amino pris er 60 kr (normal pris 90 kr inkl. gebyr). Alt du skal gøre er at dukke op på Århus hovedbibliotek mandag 12. april, klokken lidt over syv, også sige du er fra Amino når du køber billet i døren, så får du den til denne gode amino pris.

Læs mere om Ida Tin og foredraget på: http://www.lifealive.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:28

Rasmus Fredslund Hansen:

Hejsa

Jeg har nogle billetter til overs til mit foredrag med Ida Tin i Århus nu på mandag, og derfor er der mulighed for at komme til dette spændende foredrag med en ung iværksætter der har gået egne veje, og fundet tid til både at rejse verden rundt flere gange, og starte flere virksomheder.

Amino pris er 60 kr (normal pris 90 kr inkl. gebyr). Alt du skal gøre er at dukke op på Århus hovedbibliotek mandag 12. april, klokken lidt over syv, også sige du er fra Amino når du køber billet i døren, så får du den til denne gode amino pris.

Hvad med at stå stå ude i selve Mølleparken og ryge en lille fredspibe og fortælle om dit lille foredrag, er du klar over hvor mange seje og kreative mennesker der er lige udenfor an bibliotekket?

Åben din øjne, og glem det dér støvet lorte lokale hvor folk alligvel sidder og gaber, og tripper for vildt for at at komme ud noget frisk luft.

Jeg er ikke kendt i Århus er kun på besøg derover en gang i mellem, og Mølleparken er altid et besøg værd, bibliotekket kan bare rende og hoppe.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:35

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Rasmus Fredslund Hansen:

Hejsa

Hvad med at stå stå ude i selve Mølleparken og ryge en lille fredspibe og fortælle om dit lille foredrag, er du klar over hvor mange seje og kreative mennesker der er lige udenfor an bibliotekket?

Åben din øjne, og glem det dér støvet lorte lokale hvor folk alligvel sidder og gaber, og tripper for vildt for at at komme ud noget frisk luft.

Jeg er ikke kendt i Århus er kun på besøg derover en gang i mellem, og Mølleparken er altid et besøg værd, bibliotekket kan bare rende og hoppe.

Ja mølleparken er da stedet hvor der ryges fredspibe Big Smile  - og lidt sted kendskab må du jo have til stedet Wink

Til trådstarter så håber jeg at der kommer en masse - desværre kan jeg ikke selv komme da jeg er i københavn og nej jeg skal ikke ryge fredspibe på staden.

Hej fra fredelige Søren

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:04

Kaffe & Co:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Rasmus Fredslund Hansen:

Hejsa

Ja mølleparken er da stedet hvor der ryges fredspibe Big Smile  - og lidt sted kendskab må du jo have til stedet Wink

Jeg har ikke været der så meget, kun tre gange. Men, det er jo bare sådan at man sidder i toget fra København til Århus og så følger man bare den strøm af mennesker man syntes der ligner nogen bonghoveder - det svarer bare lidt til hvis man ikke ved hvor hovedbanengården ligger, så går man bare i den samme retningen som dem der har en masse bagage. Hvis de skynder sig meget, så er Hovedbanegården i deres retning, hvis de går stille og roligt, så er Hovedbanegården ikke i den retning.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:19

Det lyder rigtig spændende Rasmus. Ved du hvor lang tid det varer?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:26

Hmmm - som mange andre tårde bliver det hurtigt off topic. Hold jer nu til trådens tema eller opret ny tråd.

:-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:28

God aminoånd!!

Kan ikke give dig stjerner, men det er super hjælp..

Godt tilbud

Mikkel

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis:

God aminoånd!!

Kan ikke give dig stjerner, men det er super hjælp..

Godt tilbud

Mikkel

Så kan han få 5 af mig :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:45

God stil, Michael !

Synes det er så iorden 

Mikkel

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:23

Peter Lauge:

Hmmm - som mange andre tårde bliver det hurtigt off topic. Hold jer nu til trådens tema eller opret ny tråd.

:-)

:-D

Ja det er nu som sådan korrekt - men denne tråd er mere en reklame/tilbud for et super foredrag og ikke en debat, så derfor: jo flere gange den popper op jo flere er der der ser den - så jo mere vi kan rumsterer jo flere ser den og evt. tager sig sammen til at komme til, et for mig at se, super foredrag :-)

Men hey jeg kan jo have fuldstændig misforstået denne tråd og den kan være ment som en debat.

Hov nu er der lige nogle flere der ser tråden - kom så afsted og køb nogle billetter i stedet for at tale off topic :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Ps. Hovedbiblioteket i Århus er et supersted til foredrag

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)