Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop ala BilligAlu.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at undersøge hvad det ville koste at lave en webshop ligesom den de bruger på BilligAlu.dk så jeg ville høre herinde om der er nogen der kan lave sådan en webshop og hvad det koster..

Håber i kan hjælpe.

Tak. 

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Daniel B. Nielsen:

Hej,

Jeg er i gang med at undersøge hvad det ville koste at lave en webshop ligesom den de bruger på BilligAlu.dk så jeg ville høre herinde om der er nogen der kan lave sådan en webshop og hvad det koster..

Håber i kan hjælpe.

Tak. 

Kodet fra bunden vil den nok ligge et sted mellem 30.000 og op efter.
Jeg ved der sikkert sidder en helt masse på deres lejlighed uden udgifter eller ansatte som kan gøre det til en billig penge, men skal du have lavet det professionelt og kodet fra bunden så er vi oppe omkring de 30.000 alt afhængig af projektets størrelse.

Du har også mulighed for at benytte færdige moduler som der er rigtig mange der tilbyder til små penge, men det begrænser søgeoptimering og mange andre muligheder.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 04:27

Hej Daniel.

Jeg sidder i Thailand og har en virksomhed der laver stort set alt inden for IT, jeg har en del programmøre som er rigtig dygtige, og grundet det at jeg sidder i Thailand kan jeg lave dig en ret billig webshop uden at gå på kompromis med kvaliteten. 

Jeg kan kontaktes på.

ms@vsi-group.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:26

Jonas Kaan:

Kodet fra bunden vil den nok ligge et sted mellem 30.000 og op efter.
Jeg ved der sikkert sidder en helt masse på deres lejlighed uden udgifter eller ansatte som kan gøre det til en billig penge, men skal du have lavet det professionelt og kodet fra bunden så er vi oppe omkring de 30.000 alt afhængig af projektets størrelse.

Du har også mulighed for at benytte færdige moduler som der er rigtig mange der tilbyder til små penge, men det begrænser søgeoptimering og mange andre muligheder.

Hvordan vil du kode en shop fra bunden til 30.000?! Hvad ligger din timepris på 50 kroner?! Og hvad betyder det at du "begrænser søgeoptimering" ved at bruge færdige moduler? Det er da noget værre pjat.

Vi kan levere en køreklar shop baseret på systemet Magento til 9.995,- Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway. Se evt. mere på http://getashop.dk/

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 11:11

Funny nok så skrev jeg FRA 30.000 og opefter hvis du ellers tog dig tiden at læse mit svar. 

Angående begrænset søgeoptimering der skriver jeg udtrykkeligt 

"Du har også mulighed for at benytte færdige moduler som der er rigtig mange der tilbyder til små penge, men det begrænser søgeoptimering og mange andre muligheder."

Skriver intet om at det er gældende for alle :)

Så inden du starter en mudderkastning så læs venligst indlæget

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:18

Jonas, hvorfor 30.000? det er da en grænse som ikke kan bruges til noget?

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 11:26

Bautik:

Jonas, hvorfor 30.000? det er da en grænse som ikke kan bruges til noget?

Det er regnet ud fra hosting, dibs løsning og minimum antal timer vi ville kunne levere en færdig kodet webshop til. Men du har helt ret, det kan ikke bare udregnes, da det er efter størrelsesorden på projektet. Dog gav jeg alligevel et bud for at vise hvilket pris leje det ligger i eftersom det er det han spørger efter.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:26

Du behøver ikke at have den kodet fra bunden

Hvis du vil lave den i joomla, eller en af de andre fremragende IT løsninger, vil jeg skyde en 4-8000kr, ja 0kr hvis du selv kan lave det. Så der selvfølgelig PBS osv. du skal have oprettet.

Så kommer selve designet på butiksdelen, som skal kodes til at passe dit ønske. Det nok der den bliver dyr, en 5-6000kr.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:39

Jonas Kaan:

Funny nok så skrev jeg FRA 30.000 og opefter hvis du ellers tog dig tiden at læse mit svar. 

Angående begrænset søgeoptimering der skriver jeg udtrykkeligt 

"Du har også mulighed for at benytte færdige moduler som der er rigtig mange der tilbyder til små penge, men det begrænser søgeoptimering og mange andre muligheder."

Skriver intet om at det er gældende for alle :)

Så inden du starter en mudderkastning så læs venligst indlæget

Jeg starter slet ikke en mudderkastning. Sådan er jeg slet ikke.

Men at skrive at man kan lave en webshop til 30.000 fra bunden af virker som et rigtigt dårligt råd da man så ender med en shop der:

• Har et minimum er funktionalitet
  • Er bundet til en leverandør (sikkert også een udvikler)
  • Sikkert ikke hænger særligt godt sammen (hvor megen test og dokumentation er der tid til for 30k)
  • Er dyrere end at bruge et hyldeprodukt (open source eller saas løsning)

Faktisk tvivler jeg på at man kan udvikle noget man kunne kalde en webshop for 30.000 (derfor jeg spurgte til din timepris, for hvis den er omkring 60 kan du jo nå at lægge en 500 timer hvorfor det måske alligevel er muligt at lave en shop fra bunden for 30k).

Selv anvender vi et outsourcet team til at lave vores shops, derfor den lave pris. Skulle vi levere samme service (som vel og mærke kun er at lave et design til en eksisterende shop) med danske designere og udviklere ville prisen nok være en 3-4 gange mere.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)