Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke program er denne website lavet i, hvor hvad er prisen mon ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 100-200.000,-kr er simpelthed for stort beløb til jeg at jeg overhoved kan overveje det.

Jeg arbejder dagen lang og har en go del kunder, og profitten er skam også ok, men jeg lever, betaler regninger osv.. Der desværre ikke det store overskud når jeg har batalt alt og "levet godt" ;-)

Det et er bare en skam, for jeg er seriøst overbevist om at med det design kunne jeg lave mindst 100.000,- pr mnd i profit. Kan være jeg skal til at lede efter en business partner der kan stå for websitet imod 50% kommision ;-))

Må pt blot græde snot, og ærge sig. Men sådn er det vel altid.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:27

Hvis du kan lave 100.000 i overskud om måneden og det koster 200.000 at lave, og du kan lave det fra måned 1 af, så gå i banken efter pengene.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:27

Hvis du virkelig kan tjene så mange flere penge på din hjemmeside, kan jeg slet ikke forstå, hvorfor du ikke vil ofre lidt? Det er jo en måned og så er pengene hjemme igen?

Hvis du kan tjene så meget mere, så er det jo kun nogle måneder, hvor du ikke skal "leve godt" og så derefter kan du leve MANGE gange bedre.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:34

Kenny ZenTailor.net:

Hej. 100-200.000,-kr er simpelthed for stort beløb til jeg at jeg overhoved kan overveje det.

Jeg arbejder dagen lang og har en go del kunder, og profitten er skam også ok, men jeg lever, betaler regninger osv.. Der desværre ikke det store overskud når jeg har batalt alt og "levet godt" ;-)

Hvis du kan lave mindst 100.000 i profit per måned ved at få lavet et nyt site, så vil du i realiteten kunne få lavet et site til mindst 500.000 ved at snakke med banken.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 16:36

Jeg bor (og er pt) i thailand sammen med min familie, flyver konstant frem og tilbage imellem dk og thailand. + jeg nu tager til malaysia om 3 mnd pga vi gerne vil prøve at udvide forretningen herovre i asien.

Alt ialt er de relativt mange penge der kommer ind også hurtigt ude igen. Min webside er kun 4-5 mnd gammel, og med den mængde kunder jeg har indtil videre kan jeg kun sige profitten ville være enorm med det rette site og noget cardcore marketing. jeg kan dog blot ikke gå i banken, pga min bank er i thailand, og seriøst er de fleste banler idioter herovre. ;-) Men det gode er at jeg bataler ca 1000,-KR I SKAT PR ÅR ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:04

Hej Kenny

Det ærgeligt at du ikke har adgang til den fornødne likviditet til at gennemføre projektet. Det havde været fedt, at få lov at give et bud!
Med dine profit estimater, ville jeg bestemt tro, at det er muligt at finde en partner der vil være interesseret i at investere med i dit projekt.
En ideen, kunne være at prøve at finde et webbureau, der ikke er fuldt booket op (Dem er der mange af), og så indgå et samarbejde med dem. Det gode ved den konstruktion, er at det sådan set ikke koster dem noget, hvis de kun arbejder i deres rest-tid. Ulempen er selvfølgeligt, at det vil tage længere tid, at få shoppen op at køre.

Hvis man tager dit estimat på 100 K i profit, og så antager at det går rigtigt skidt så du kun opnår f.eks. 20 % af det estimerede, så svarer investors 50 % stadig til en forrentning på 60 % p.a. hvilket er rigtigt rigtigt godt.

Normalt kunne vi godt være interesserede, men dels er vi nærmest overbookede, og samtidigt har vi selv gang i en rigtigt stor investering, med vores CloudSprout projekt.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:44

Kenny ZenTailor.net:
Jeg tror seriøst jeg kunne lave 100-300.000,-kr profit pr mnd hvis jeg havde en lign hjemmeside.

Tror jeg du har helt ret i. Billig produktion i Thailand, god kvalitet og hurtig levering. Og så internationalt, uden tvivl du ville få travlt.

Køb ren argan olie her

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 22:10

Hej Lundsby

Tak for komentaren. Og du har helt ret.

Ang din kommentar hvis det gik rigtig skidt med dine 20.000,-kr, er vi allered over, og vi har masser af muligiheder for internationale kontakter. Jeg bliver kontaktet konstant af firmaer i ex usa, og canada som gerne vil købe store ordrer, men så snart de ser sitet bakker de ud og finder en konkurrent i kina eller lign, hvilket er brand ærgeligt, for det er en guld gruppe jeg har fingrene nede i.

Jeg er samtidig så heldig at have nogle extremt dygtige skræddere der kunne have arbejdet på savile row i london uden at overdrive. Men igen, det er svært når man ikke lige kan trylle en million op af lommen. Men sådan er det jo for de fleste i i opstartsperioden.

Hav en god aften.

Mvh Kenny

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 04:14

Hej Kenny,

Hvor i Thailand holder bor i..?

Jeg bor også i Thailand, og har faktisk en IT virksomhed i Chiang Mai, hvor vi laver alt inden for IT til rigtig fornuftige priser.

Vi har nogle rigtig dygtige programmøre og ser ingen problemer i at lave en webshop ligende den du har fremvist her. Hvis du kunne være interesseret i et godt tilbud, så kontakt mig på følgende email.

ms@vsi-group.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)