Hej Preben
God pointe du har, og jeg følger dig I der falder en del kommentarer der er total unødvendige.
Ikke at det overhoved forsvarer disse indlæg, så har jeg lagt mærke til dine tråde og problemet er nok er din måde at kommunikere på, gør at du får flere end de fleste. Derfor får du nok heller ikke gevinst af dine tråde, da de drukner og det er jo irriterende for alle, især dig.
Min anbefaling til dig, vil være at gøre følgende.
1. Gem i kladde:
Når du starter en ny tråd vil jeg anbefale dig at gemme den som kladde.... det vil give dig tid til at tænke over om indlægget er godt nok...modsat til at poste med det samme.
2. Nye øjne:
Få eventuelt en familie medlem til at kikke det igennem inden du smider det online.
3. Budskab:
For mig at se, handler det hele om BUDSKABET.Hvis ikke du formår at give det korrekte budskab i din tekst (det eneste vi har på amino), jasåer det at det hele drukner i dårlige indlæg.
Med punkt 1 og 2 vil du kunne blive skarp på dit budskab og få det rigtige ud med det samme.
Jeg vil gerne give dig et eksempel.
Jeg skriver et indlæg som grundlæggende handler om at jeg har brug for investering til et nyt projekt. I indlægget kommer jeg til at skrive sætning der nemt kan misforståes...dette kunne jeg have undgået ved at kikke det igennem flere gang og eller få andres øjne på.
Online sker der det, at der blive fokus på den misforståelse jeg har skrevet. Når misforståelsen er afklaret er man kommer så langt fra budskabet i tråden, at man aldrig får svar på sine spørgsmål.
Håber du kan bruge det Preben.