Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget jeg ikke forstår

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Ja det var der. At skrive til andre på den måde var grunden. Der er ingen grund til at føre diplomatiens sprog, når manden er som han er. Læs, hvis du orker, de sidste 3 måneders indlæg fra ham. Han er den sidste der skal forsøge at belære andre hvordan de skal bearbejde deres idéer og forsøge at få investorer, og når det så tendenserer privat tilsvining som ovenfor, så har han kun godt af at få at vide han er en idiot.

Oki, Jeg orker det ikke rigtig :) fulgte lidt med på sidelinjen i går, men fattede ikke rigtig noget da jeg ikke kunne læse den oprindelige tråd.

Men ud over detfører jeg nu heller ikke diplomatiens sprog, jeg mener bare ikke at det er noget man bør skrive i et forum.  

igang:

Vi skal skrive hvad vi vil, men denne svada han fik fra Anders Christensen synes jeg var unødvendig. Det er i hans gode ret at skrive det, men som Amino Moderator synes jeg ikke det er i orden.

Du er også i den gode ret at skrive at du synes Preben er en idiot, men hvis det skal være den fremtidige måde at omtale hinanden, skal der enten være flere moderatorer, eller også ser jeg en trist fremtid for Amino.

Helt Enig

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:55 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må ærligt indrømme jeg syntes denne debat er fuldstændig plat! Det er jo intet godt i den andet end folk bliver svinet til og der kommer dummer og dummere indlæg hele tiden...

Det er netop sådan en tråd som denne Amino godt kunne undvære efter min mening...

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:56 | Låst

Nu kommer folks sande Jeg Surprise

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:07 | Låst

Folks sande jeg kan ses på deres tråd historik :)

Se f.eks. din her Preben.

Har du fået fundet noget investor kapital til et af alle dine projekter?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:13 | Låst

Ronnikc:

Folks sande jeg kan ses på deres tråd historik :)

Se f.eks. din her Preben.

Har du fået fundet noget investor kapital til et af alle dine projekter?

Jeg får svar fra dem her på mandag men det var virkelig positiveSmile

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:31 | Låst

Lagersalg  vil du venligst begrunde hvorfor du skriver jeg er en idiot og hvorfor du beskylder mig for privat tilsvining, jeg er ret chokeret over at du selv sviner mig til privat jeg har kun pastet fr den tråd jeg lavede igår?

Og nu ryger vi da hel af sporet det var slet ikke det jeg ville, jeg ville egentlig bare unøvendige indlæg kvit ?

¨

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:37 | Låst

Det var så mig som startede med at komme med en træls bemærkning til Prebens tråd i går. Jeg har også fulgt Prebens indlæg i nogen tid - og det er korrekt at der ofte kommer 3 linier og et ønske om en investor. Eller 3 ord i en anden debat som kan virke noget malplaceret.

Der skal da være plads til alle på amino. Men man skal også prøve at lære at tilpasse sig, således at man får mest muligt ud af at være her - og at man kan bidrage bedst muligt til andre. Preben - jeg synes ikke du på nogen måde tager imod alle de mange mange guldkorn du får foræret af folk - både i denne tråd og i den fra i går. Du lytter slet ikke - og der er virkelig mange gode råd som du vil kunne bruge.

Jeg synes du skal prøve at sætte dig ned og læse det hele igennem - der er SÅ mange mennesker som forsøger at forklare dig, hvordan du kan have held med at søge investorer - og hvordan man ikke får held med det. Du kan så naturligvis vælge om du ønsker at åbne dit sind og tage imod - i stedet for bare at kæmpe imod....

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:46 | Låst

preben mortenwold:

Hej Amino.

Jeg forstår ikke at folk kommenterer tråde bare for at blande sig, en dum kommentar som er intetsigende er så pisse irriterende,

Fordi en tråd ikke lige er perfekt stavet eller formuleret kan budskabet være godt og fatter du ikke hvad der står jamen så er du nok for Dum, du er ikke den eneste på jorden bland dig uden om, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at komme med!

Preben

Denne tråd er et tydeligt bevis, i svarer jo slet ikke på trådstarten?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:51 | Låst

Boysen:

Hej Preben

God pointe du har, og jeg følger dig I der falder en del kommentarer der er total unødvendige.

Ikke at det overhoved forsvarer disse indlæg, så har jeg lagt mærke til dine tråde og problemet er nok er din måde at kommunikere på, gør at du får flere end de fleste. Derfor får du nok heller ikke gevinst af dine tråde, da de drukner og det er jo irriterende for alle, især dig.

Min anbefaling til dig, vil være at gøre følgende. 

1. Gem i kladde:
Når du starter en ny tråd vil jeg anbefale dig at gemme den som kladde.... det vil give dig tid til at tænke over om indlægget er godt nok...modsat til at poste med det samme.

2. Nye øjne:
Få eventuelt en familie medlem til at kikke det igennem inden du smider det online.

3. Budskab:
For mig at se, handler det hele om BUDSKABET.Hvis ikke du formår at give det korrekte budskab i din tekst (det eneste vi har på amino), jasåer det at det hele drukner i dårlige indlæg.
Med punkt 1 og 2 vil du kunne blive skarp på dit budskab og få det rigtige ud med det samme.

Jeg vil gerne give dig et eksempel.

Jeg skriver et indlæg som grundlæggende handler om at jeg har brug for investering til et nyt projekt. I indlægget kommer jeg til at skrive sætning der nemt kan misforståes...dette kunne jeg have undgået ved at kikke det igennem flere gang og eller få andres øjne på.

Online sker der det, at der blive fokus på den misforståelse jeg har skrevet. Når misforståelsen er afklaret er man kommer så langt fra budskabet i tråden, at man aldrig får svar på sine spørgsmål.

Håber du kan bruge det Preben. 

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)