Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Børnehave børnene med slik,sprog,tøjrester, har valgt at ødelægge min tråd

Med den tekst kommer jeg da i tvivl om hvad det er du vil have hjælp til? Taler vi børnerim eller er det din huskeseddel til weekenden?

Hvis det er investorer du er på jagt efter. Hvorfor så ikke være lidt mere direkte og søg hjælp hos dem der er vant til at arbejde med professionelle investorer. Dem er der flere af her på Amino.

Held og lykke med det du har gang i

/Henrik

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

preben mortenwold:

Børnehave børnene med slik,sprog,tøjrester, har valgt at ødelægge min tråd

Med den tekst kommer jeg da i tvivl om hvad det er du vil have hjælp til? Taler vi børnerim eller er det din huskeseddel til weekenden?

Hvis det er investorer du er på jagt efter. Hvorfor så ikke være lidt mere direkte og søg hjælp hos dem der er vant til at arbejde med professionelle investorer. Dem er der flere af her på Amino.

Held og lykke med det du har gang i

/Henrik

Måske er Amino ikke det rette sted Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:25

Kære Preben,

Jeg tror nu også, at det er tid til at "lægge hovedet i blød" og finde en ny indfaldsvinkel. Det er fantastisk at være en drømmer, men måske du skal bruge mere tid på at udvikle den der helt fantastiske idé. Dem er der ingen, der får hver dag - eller for den sags skyld hver måned - så tag dig den tid, der skal til. Når det lykkes, så vil den muligvis være så god, at du ikke engang gider at teste den herinde, fordi det vil være overflødigt.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:28

Ikke mig bekendt? Confused

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:32

Det er sådan at den her ide virkelig er god.....

Den vil kunne gøre en forskel ....

Jeg har talt med en patent mager og skal tale med ham igen tirsdag, han mente den er patent værdig

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:32

Thomas De Oliveira:

Ikke mig bekendt? Confused

Nej jeg tror det heller ikke, men jeg har ikke Googlet det så jeg kan tage fejl.. Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Preben

Med referance til din overskrift: "?"

Jeg har bemærket, at du den 9/4 søger en investor.... men så bemærkede jeg en tidligere tråd fra den 18/3 - også startet af dig - med over skriften "Jeg har pengene til et projekt", hvor du søger en dygtig programmør...

Mit spørgsmål er så: hvor gik det galt, er det noget du vil dele med os andre, noget du trænger til opbakning omkring.

Altså midt i marts har du pengene og i starten af april mangler du pengene.... kan kun sige, at jeg kender det kun alt for godt fra min egen privatøkonomi ;-)

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:01

Jeg blev syg for 5 år siden fik parkinsonsyge, mistede mit levebrød, mistede vores hus, mistede det som gjorde mig til den jeg var, jeg prøver og prøver at finde en løsning på det helvede jeg er havnet i jeg kan snart ikke mere!

nu ved i detSmile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:03

preben mortenwold:

Jeg blev syg for 5 år siden fik parkinsonsyge, mistede mit levebrød, mistede vores hus, mistede det som gjorde mig til den jeg var, jeg prøver og prøver at finde en løsning på det helvede jeg er havnet i jeg kan snart ikke mere!

nu ved i detSmile

Hvis det er et sådan stort problem for jer, hvorfor tager du så ikke Amino seriøst, der er så mange muligheder lige til højre benet?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:08

Thomas De Oliveira:

preben mortenwold:

nu ved i detSmile

Hvis det er et sådan stort problem for jer, hvorfor tager du så ikke Amino seriøst, der er så mange muligheder lige til højre benet?

Tak

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)