Jeg ved der sidder en masse ressource stærke personer på amino, og dem vil jeg gerne have med på denne tråd. Jeg sidder og skal omskrive alle mine produkter på sikkerhedseksperten og vil tage fx. 10 stk. pr. dag, så det blive overskueligt.
Jeg vil hører om nogen af Jer bruge en "model" til at skrive ud fra. Det jeg ser som minimums overvejelser er:
Søgemaskine optimering: titler Description, keywords, Søgeordet, ordene skal nævnes ikke for mange ikke for få gange.
Konvertering: Teksten skal ikke være for kort ej heller for lang Den skal sælge Den skal besvare kundens eventuelle spørgsmål
Søgemaskine optimering: titler Description, keywords, Søgeordet, ordene skal nævnes ikke for mange ikke for få gange.
Bedste råd er vel, at du skal skrive og fokusere på dine kunder og deres behov, og ik på Google... Det er jo dem, som forhåbentlig skal købe i sidste ende ;D
Jooeh, men de skulle jo gerne komme fra google ik :)
Forhåbentlig eller fordi de har fået siden anbefale ;D
Men et eksempel er her.
Velholdt AUDI xx sælges med læder kabine osv. AUDI er en af de store tyske mærker, og AUDI bla bla bla AUDI fordi bla bla bla AUDI osv
Det virker så forkert og unaturligt at læse, men Google kan bedre lide ordet AUDI end den/de/som/der osv... Men som læser virker det mildest talt retarderet!