Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu for en lille måneds tid siden meldt min side til analytiks.

Det er lidt sjovt i at følge med og se hvad der sker på en side.

Men men men. Nu kan jeg se at antal  sidevisningen på analytiks er en helt anden end det som er hos one.com hovr siden ligger.

Er der nogen som har en forklaring på dette?? 

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:51

Analytic virker kun på de sider hvor du har et kodestykke indsat. Hvis du har nogle sider hvor koden ikke er på, tæller disse dermed ikke med.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Fra  liisab Skrevet kl. 13:00

Emil.  Nu er jeg ikke lige den skrappeste til det her. Jeg har kun til meldt min side til analytiks. uden at gøre noget ved hjemmeside.

Jeg har selvfølgelig søgeord. Men de er kun sat ind på indeks siden.  Så forstår jeg dig ret, at jeg skal tilføjde det på de andre sider også eller??

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 13:02

One.dk's analyseværktøj tæller sikkert heller ikke unikke hits, men hits, hvilket kan medføre til forskelle mellem google analytics og one's analyseprogram.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Analytics tæller også kun hvis klienten benytter Javascript.

Og til dato tror jeg ikke jeg har set 2 statistik programmer for samme website, give 100% samme resultat.

:-)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Fra  liisab Skrevet kl. 13:56

Peter; Det har jeg som heller ikke, men her snakker vi om flere hundrede til forskel.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 14:38

Liisa Nicole Bertelsen:

Emil.  Nu er jeg ikke lige den skrappeste til det her. Jeg har kun til meldt min side til analytiks. uden at gøre noget ved hjemmeside.

Jeg har selvfølgelig søgeord. Men de er kun sat ind på indeks siden.  Så forstår jeg dig ret, at jeg skal tilføjde det på de andre sider også eller??

Som Emil skriver skal du først og fremmest sørge for, at det lille stykke kode Google Analytics forsyner dig med, er indsat i HTML-koden på alle dine (under)sider. Ellers får du ikke et korrekt billede af trafikken på din hjemmeside.

Men som andre her i tråden er inde på, er det sjældent (omend ikke umuligt) at to forskellige statistik-programmer giver ens resultater. Det du kan bruge de forskellige resultater til, er at få det - teoretisk set - mest realistiske billede af din reelle trafik. Tror dog mange aminoer vil sværge til Analytics og nok også anbefale, at man holder sig til det. Det vil i hvert fald blive min anbefaling.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)