Som ledig kan jeg tilbyde 4 ugers praktik, mens a-kassen betaler min løn og forsikring. Du skal være registreret som virksomhed og kunne tilbyde et realistisk og interessant projekt. Jeg arbejder hovedsageligt hjemmefra med det projekt vi aftaler, og du skal som afslutning på praktikken give jobcenteret en kort redegørelse om forløbet . Jeg ved noget om bl.a. Referencer wisdom.dk - en blog side i Joomla, templaten er en kraftigt modificeret std. tpl wordgame.dk - et ordspil i php-fusion, under stadig udvikling wordgame.nu - et ordspil i php/mySQL med AJAX,også under stadig udvikling secondworld.dk - hvor jeg leger med forskellige community systemer eksistens.nu - hvor jeg leger med blogs
I maj/juni 2009 var jeg i praktik hos Webportal Marketing, hvor jeg arbejdede med php-fusion. Ring til Janus på 6168 0137 for en udtalelse. I nov/dec 2010 var jeg i praktik hos Online Medier, hvor jeg arbejdede med CMS, backup og opsætning af dedikeret server. Ring til Tobias på 3059 0056 for en udtalelse.
Kontakt mig på peter@websafe.dk
Venlig hilsen, Peter Hansen |
Hej Peter,
Et godt tip var nok at skrive lidt om hvor henne i landet det drejer sig om :)