Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis WEB-programmør i 4 uger?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ledig kan jeg tilbyde 4 ugers praktik, mens a-kassen betaler min løn og forsikring.

Du skal være registreret som virksomhed og kunne tilbyde et realistisk og interessant projekt. Jeg arbejder hovedsageligt hjemmefra med det projekt vi aftaler, og du skal som afslutning på praktikken give jobcenteret en kort redegørelse om forløbet .

Jeg ved noget om bl.a.

Referencer

wisdom.dk - en blog side i Joomla, templaten er en kraftigt modificeret std. tpl

wordgame.dk - et ordspil i php-fusion, under stadig udvikling

wordgame.nu - et ordspil i php/mySQL med AJAX,også under stadig udvikling

secondworld.dk - hvor jeg leger med forskellige community systemer

eksistens.nu - hvor jeg leger med blogs

I maj/juni 2009 var jeg i praktik hos Webportal Marketing, hvor jeg arbejdede med php-fusion. Ring til Janus på 6168 0137 for en udtalelse.

I nov/dec 2010 var jeg i praktik hos Online Medier, hvor jeg arbejdede med CMS, backup og opsætning af dedikeret server. Ring til Tobias på 3059 0056 for en udtalelse.

Kontakt mig på peter@websafe.dk

Venlig hilsen,

Peter Hansen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:41

Hej Peter,

Et godt tip var nok at skrive lidt om hvor henne i landet det drejer sig om :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:43

Hvor er du hende rent fysisk ?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:47

Ikke voldsomt relevant, men kan ikke lade være med at tænke ...

Praktik.... arbejde hjemmefra...

er der ikke noget modstridende i det?... handler praktik ikke netop om at udøve noget fagligt OG "møde verden"... ;-)

/almulimann

Tilmeldt 21. Aug 06
Fra  WebSafe Skrevet kl. 12:50

Da jeg udtrykkeligt søger en praktik hvor jeg kan arbejde hjemmefra, er det mindre relevant hvor jeg bor.

Men jeg vil da gerne oplyse at det er i Sønderjylland.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:56

Ja hvad mon jobcenteret ville sige, hvis jeg der selv går ledig vil have en i praktik !

Tilmeldt 21. Aug 06
Fra  WebSafe Skrevet kl. 12:56

For mig handler det om at finde en interessant og relevant praktik, og ved at tilbyde hjemmearbejde udvider jeg det mulige område til hele planeten. Skulle jeg være fysisk til stede ville det begrænse mulighederne en hel del.

I øvrigt er det vel en meget almindelig arbejdssituation for programmører.

Men skulle der være et interessant tilbud i den sydøstligste del af Jylland pudser jeg gerne skoene og møder op.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:32

Nu skriver du praktik - hvad er det helt præcis?

Er det sådan, at arbejdsstedet skal lære dig noget om programmering eller kan det godt være et firma, der står og skal have udviklet noget, hvor du så er programmøren der laver det?

Mvh

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 13:37

Ville gerne tilbyde dig noget praktik da vi har så mange projekter der ligger og venter.

Dog koder vi udelukkende asp.net, javascript, flash, osv samt mssql så det matcher ikke så godt desværre.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 21. Aug 06
Fra  WebSafe Skrevet kl. 13:42

Kristian Konradsen:

Nu skriver du praktik - hvad er det helt præcis?

Er det sådan, at arbejdsstedet skal lære dig noget om programmering eller kan det godt være et firma, der står og skal have udviklet noget, hvor du så er programmøren der laver det?

Det skulle gerne være en win-win hvor virksomheden får noget konkret ud af det, samtidig med at jeg lærer noget, skaber nogle gode kontakter og får vist mig selv frem.

Det overordnede formål er naturligvis at det gerne skal føre til et arbejdsforhold, som ansat eller freelancer, enten direkte eller på længere sigt. Det er ikke 'bare' et tilbud om at lave noget gratis.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)