Til opstart af en smykkehjemmeside søger jeg en samarbejdspartner. Selv kan jeg tilbyde at investere i varelager, som jeg opkøber "i fjerne lande" på mine rejser. Smykkerne er "imitation jewelry" af smukkeste slags. Jeg har vareprøver og kan også fremvise billeder. Der er mulighed for at sælge smykkerne fra mit forretningslokale, men da kundeunderlaget her i byen er spinkelt, må en hjemmeside være sagen. Der er et stort potentiale. Du må godt have kendskab til hjemmesider, men vigtigst er målrettethed, arbejdsiver og god vilje.
"Imitation jewelry" skal i denne forbindelse forstås som smykker, der ligner guld-, diamant- og sølvsmykker, men som er fremstillet af billigere materialer. Ja, jeg har kendskab til salget for nogle hjemmesiders vedkommende.
Bygger gerne en hjemmeside op fra grunden - incl. webshop ! Kunne være en del af samarbejdet. Forestår gerne salg og distribution - fordlingsnøglen kan vi siden tale om.
Er du frisk, så skriv venligst tilbilbage
Starter selvstændigt den 1. oktober - med lækkert butikslokale i 6630 Rødding Midtby... med tøj og her ville smykker være en herlig kombinationsmulighed
Jeg er p.t. i Indien med min nye, havarerede laptop!! Du er nu sent ude, for allerede 5 minutter efter mit indlaeg paa Amino fik jeg kontakt med en partner. Derfor er jeg tidsmaessigt fyldt op. Evt. kunne vi senere tage kontakt med et andet projekt? Jeg bor stadig i Indien halvdelen af aaret.
Hilsen fra Thorkild. thorkildmichaelsen@yahoo.co.in