Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skins til din iPhone og laptop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du træt af, at dine grå gadgets ligner alle andres?

Er din laptop og iPhone ikke en del af din identitet? Det synes vi...

Du er unik og dine ting er den del af dig. Giv dine gadgets din personlighed med et laptop skin, skins til iPhone, iPod, macbook eller bærbar fra coolskins.dk.
Du kan vælge fra vores store design kollektion eller bedre endnu lave dit eget skin - vi printer alle skins individuelt præcis til DIN gadget.

I en begrænset periode kan koden CoolskinsAmino bruges til 10% rabat.

www.coolskins.dk - Laptopskins, skins til iPhone, iPod, Macbooks og bærbar PC cover. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side.

Vil jeg lige kigge nærmere på når min bærbar er ankommet :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg vil blot nævne at jeg tilfældigt kom forbi siden, og søge noget firma inforamtion mm. Men fandt intet. Om det er der men er svært at finde eller slet ikke er der ved jeg ikke. Men det højneded ikke troværdigheden.

 

Men udover det en fed side, godt bygget op.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter... Ganske smart... :)

Jeg kunne dog godt tænke mig at man kunne se hvordan ens vare kommer til at se ud med det billede, som kunden selv uploader.

Med venlig hilsen

Martin Hedegaard

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

God pointe, vi har dog ikke lige noget system, hvor dette kan lade sig gøre. Men det kunne man sagtens lave - for vi har nogle gange nogle problemer med, at folk sender svære formater, hvor vi skal bruge tid på at få det til at passe. F.eks. et firkantet billed af familien til en aflang iPhone.
Der er garanteret et færdigt system udviklet - der er f.eks. mange online t-shirt butikker, der har muligheder for at man kan klistre et design ovenpå en skabelon.

Men hvis man vil se eksempler, så har vores Facebook Fanpage har en del billeder af folk, der har købt et skin og sat det på. Det bør du tjekke ud.

Emma er en blogger, der har selv designet et skin og sat det på hendes laptop. Hvis man blot holder billedet/designet i god kvalitet (200+ DPI), så er det ligeså fedt at lave ens eget skin.

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)